Gå til innhold

Hva gir dere i julegave til barnas besteforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og oldeforeldre? Vi har gitt pynteting, krus med bilde på osv. Begynner å gå tom for ideer.

Anonymous poster hash: 87dbd...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotografbilder, kalender for neste år med bilder av barn og nærmeste familie, fotobøker, krus barna har laget selv, fruktkurv, og andre kjekke ting dem har ønsket seg. 
I fjor fikk farmoren til barna en stor veske med masse bakeartikler. Hvetemel, sukker, vaniljesukker, bakepulver, melis, krydder, smør og mye annet. Hun elsker å bake, og i fjor var vi virkelig tomme for ideer. Gjett om ei som fikk en liten latter, men var strålende lykkelig for å få fylt opp skapene litt ;)

Anonymous poster hash: 1fd87...05a
Skrevet

Alle sammen får kalender med bilder av ungene, jeg og søsteren min går sammen om å lage kalender til den bestemora og oldemora våre barn har felles også lager jeg med bare mine barn til de på mannens side av familien.

Så blir det gjerne ting de trenger, superundertøy, ullsokker, en god håndkrem o.l. Kjøper litt god kvalitet, for det er slike ting de anser som luksus og ikke unner seg selv men setter stor pris på å få.

Oldemor kjøpte vi ofte en kurv med mat til da hun bodde hjemme, hun unnet seg aldri noe annet enn billigste sort av ting og hadde aldri mer enn 2 pålegg. Hun elsket virkelig å få en kurv med mat, da puttet vi oppi litt eksklusive ting og gjerne litt "ungdommelige" ting som hun aldri hadde smakt før, det digget hun. Nå som hun bor på sykehjemmet vil hun gjerne ha kurv fremdeles, men da med litt andre ting. Forskjellig snop, ukeblader, kryssordblad, heklegarn o.l.

Alle besteforeldrene leser så de setter pris på en god bok også.

Anonymous poster hash: 2dc40...df6
Skrevet

Lag en fotobok. Billig og lettvint! Slikt blir besteforeldre glade for. Gjerne fra en spesiell opplevelse dere har hatt sammen... Ferie, bursdag, skogstur e.l.

Evt. ta de med ut og spander lunsj på de. DET ble utrolig godt mottatt her. Oldemor sa det var den fineste gaven hun hadde fått :-)

Hvis du har tid da!

Skrevet

Barnas besteforeldre er jo våre foreldre. De får gaver etter hva som interesserer dem. Bøker, klær, treningsutstyr, ting til hytta ol.

Anonymous poster hash: f18bb...cde
Skrevet

Jeg synes ufattelig synd på alle beste -og oldeforeldre der ute som hver jul får diverse ubrukelige produkter med bilder av barne -og oldebarn på.

Anonymous poster hash: 75237...482

Skrevet

Mulig du er ekstremt utakknemlig siste annie.

Da vi gav et krus med bilde av barna på ble alle kjempeglade og krusene er godt brukt.

Anonymous poster hash: 87dbd...05f

Skrevet

I år så gir vi min mamma en koffert som kan bringes med på flyet ( vi skal til syden i julen) og min svigermor får nettbrett. ( ikke av den dyre sorten) alle tanter, onkler,faddere, besteforeldre og oldeforeldre får også kalender. Og i år blir det 6 med bilde av minste i huset.

Anonymous poster hash: 07913...5f9

Skrevet

Det hender vi også får kalendere med bilder av andre barn. De går rett i søpla når ingen ser det. En del besteforeldre liker slike gaver. Da er det fint, men ikke regn med at alle andre setter pris på bilder av deres unger selv om de takker. Det er vanlig høflighet uansett.

Anonymous poster hash: f18bb...cde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...