Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Et familie medlem bruker hasj. Min svoger. Han er gift og har 3 barn fra to tidligere forhold. Er vel ikke lenge før noen melder i fra til bv. Hva skjer evt om noen melder i fra til bv i et sånt tilfelle? Har noen opplevd det samme? Hva gjorde du? Anonymous poster hash: e6e5e...c43
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Gjør han det når barna er der da? Anonymous poster hash: a075b...dd6
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Hvor ofte gjør han det og når? Anonymous poster hash: cce42...05e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Hadde en venninne som røyket hasj hver kveld etter at barnet hadde lagt seg. Barnevernet var involvert. De gjorde ikke stort med det, men presset litt på for at hun skulle på avvenning, noe hun gjorde. Barnet bodde da hos pappaen sin (som forøvrig var narkoman). Anonymous poster hash: a075b...dd6
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Jeg er vokst opp med en hasj misbruker. For de som prøver å bagatellisere eget missbruk eller andres, gjør noe for ungenes skyld! De forstår så altfor godt tidlig at noe ulovlig pågår, så å sammenligne det med lovlige stoffer hjelper ikke etter litt skjønn. Og nei, jeg så aldri misbruket, men barn er ikke dumme og dere lukter forøvrig dritt selv om dere ikke tror det selv! Anonymous poster hash: 7acda...bd8
PaprikaPotetegull Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Hvor ofte han gjør det, aner jeg ikke. Men jeg vet at han er mye hjemme fra, og henger med gud vite hva slags folk hele tiden.... Aner ikke om han gjør dert forann ungene. Håper ikke han gjør det! Men flere i min familie har merket at han har røyk hasj, da han lukter det eller virker veldig fjern... Jeg er litt rett for hva som skjer om noen melder i fra til bv eller politet... Hva kan skje med barna? Uff.. Tørr ikke å tenke på det en gang.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Ta ansvar og meld ifra! Kjenner jeg blir helt dårlig her!! Barn skal skjermes mot den slags, alt for mange uskyldige barn er tvungen til å leve og vokse opp med slikt. Ikke rart det vokser opp barn som både er narkomane, kriminelle og div i en alder av 12 år!! Det er pga dårlige og uegnete foreldre som aldri skulle fått ha barn!!!! Anonymous poster hash: c1949...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå