Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Hva leter narkohundene på Gardermoen etter? Noen som vet? Såg nemlig at de hoppet på en mann som gikk fremfor meg i forrige uke. Ble litt paff, og tenkte at nå tar de ham med seg. Men de lot ham gå. Kan legge til at han luktet litt rart.... Anonymous poster hash: 5e014...4e6
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Kommer ann på hva de er trent på det. Det nyeste nå er at de varsler på penger, så vet du egentlig det var en narkohund? Var det forøvrig politiets eller tollerens hund? Anonymous poster hash: 9eceb...68a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Hvis de lot han gå så fant de vel ingenting på han :-) (Har opplevd en gang at ene hunden markerte på min venninne. Hun driver hverken med dop eller har mye penger. Fant aldri ut hvorfor hunden markerte, men hun har alltid frukt og parfyme med seg i veska si,..) Anonymous poster hash: 2f151...168
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Hvis de lot han gå så fant de vel ingenting på han :-) (Har opplevd en gang at ene hunden markerte på min venninne. Hun driver hverken med dop eller har mye penger. Fant aldri ut hvorfor hunden markerte, men hun har alltid frukt og parfyme med seg i veska si,..)Anonymous poster hash: 2f151...168 Husk at noen kan ha sniffet kokain fra feks et bord som dere senere legger jakkearmen i. Dere ser ikke eller lukter noe, men det kan være nok til at hunden reagerer Anonymous poster hash: 9eceb...68a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Det er jo bombehunder også. Anonymous poster hash: 477b3...cfa
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Det var politet. Og jeg kan legge til at lukten jeg luktet var hasj. Jeg kjenner igjen lukten for å si det sånn... Vekdomende har sikkert røyk hasj dagen før eller noe. Lukten litter en stund i klærne... Det verste av alt var at han hadde familie og små barn...... Grøss! Anonymous poster hash: 5e014...4e6
mammaen til Martin Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Var det hunden eller politiet som hoppet på mannen? Narko hunder markerer ikke funn ved å hoppe på personen. Uansett, kan jo hende det bare luktet av han, at han ikke hadde noe på seg. Er jo ikke forbudt å lukte dop.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 Narkohunder hopper ikke på folk. De markerer til eieren hvis det er funn. Anonymous poster hash: 02772...9ef
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Ja, da er jo saken enkel, han luktet hasj, men de fant ikke noe eller letet etter et større tipset beslag og gadd ikke bruke tid på han. Jeg har heller ikke sett en hund markere ved å hoppe før, men på den annen side kan jo denne være litt uerfaren og vel ivrig Anonymous poster hash: 9eceb...68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå