Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Har en liten sønn på 3 måneder og de siste månedene har jeg vært syk gjentatte ganger, halsbetennelse, forkjølelse/influensa-aktig. Det er utrolig slitsomt når man skal ta seg av en baby (+ søsteren) at formen er halvveis hele tiden, jeg blir frisk igjen, men så dårlig på nytt etter kanskje et par uker :/ Har vel en del søvnmangel men det er ikke så mye å få gjort noe med akkurat nå, ellers prøver jeg å spise sunt (men hver gang jeg blir syk trøster jeg meg med godis og dårlig mat.. burde vel heller spist ekstra sunt da..men men mister totalt matlyst) Tar ikke noe vitaminer eller tran nå, det er jo noe jeg kan gjøre, noen spesielle bra typer? Lurer også på å ta noe melkesyrebakterier ettersom jeg har gått på flere antibiotikakurer så har jeg hørt at det kan være lurt, er det vanlig idoform man kan ta da, noen som vet? Ellers noen gode tips? Jeg trener til vanlig, men blir jo avbrutt hele tiden av sykdom så får ingen kontinuitet i det. Nå har jo også storesøster startet opp i bhg igjen etter sommeren så det kan jo være at hun drar med seg en del smitte hjem, men selv er hun lite syk og før var jeg nesten aldri syk, trodde man var litt "beskyttet" når man ammet jeg, men virker ikke sånn. SLITEN og tar gjerne mot gode råd Anonymous poster hash: 8bd6c...ba7
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Ville tatt en full sjekk hos legen, bare for sikkerhets skyld. En blir jo redusert av søvnmangel, men sjekk deg! Jeg gjorde det da jeg kjente meg helt elendig et halvår etter fødsel med andremann, og fant ut jeg hadde både D-vitaminmangel og veeeldig lavt stoffskifte. Be legen om blodprøver på det meste, kanskje du mangler noe? Anonymous poster hash: 719fe...3cd
Von Hertelhofen Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Faktisk, jeg var også myyye syk det første året til jentungen. Halsbetennelser, forkjølelser og influensa kom som perler på en snor. Jeg var aldri hos legen med det. Etter langt om lenge fant jeg en vidunderkur som funker når jeg kjenner de første tegnene til halsvondt; D - vitamin C- vitamin (1 g) Solhatt dråper Evnt. paracet Tok dette i ett døgn og det kverket forkjølelsen/ halsbetennelsen (Men sjekk om disse tingene er forenelig med amming først)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå