Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #26 Skrevet 11. september 2013 Ta og slutt på piller og si at han virkelig ikke ønsker seg barn får han stå for prevensjonen fra nå av, for dette med å få søsken til barnet ditt er veldig viktig for deg. Om han ikke kan se det er han virkelig ikke noe å samle på. Du er ikke "for gammel" enda, situasjoner kan snu. De beste barna kommer uplanlagt vet du Anonymous poster hash: b8907...bdc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #27 Skrevet 11. september 2013 Ja, det er nettopp det jeg også frykter #21. Men som sagt så har vi det veldig bra, og han har hatt alle muligheter til å gå, da han også sliter litt i stefar rollen. Men han har blitt, og nå går ting veldig fint... Føler jeg! Men det er tydeligvis ikke fint nok. Han er en sånn type som aldri kan gjøre noe impulsivt, AAAALT er nøye gjennomveid, og synd nok, i dette tilfellet er det de negative argumentene som trekker det lengste strået... Ja jeg kommer til å slutte på prevensjon, og fortelle han det. Er drittlei av å spise piller når jeg ønsker barn... HI Anonymous poster hash: 62bfa...699 Skjønte ikke helt, men barnet ditt er ikke hans barn? Så du har ett barn og han har ingen barn? Anonymous poster hash: 69afc...079
Gjest yrild Skrevet 11. september 2013 #28 Skrevet 11. september 2013 Jeg ville gitt ham tid. Si først at du veldig gjerne vil ha et barn med ham og la det så ligge et halvt års tid og så ta det opp igjen. La også han være ansvarlig for prevensjon...
Gjest yrild Skrevet 11. september 2013 #29 Skrevet 11. september 2013 Jeg ville gitt ham tid. Si først at du veldig gjerne vil ha et barn med ham og la det så ligge et halvt års tid og så ta det opp igjen. La også han være ansvarlig for prevensjon... Og du har tid til å vente et halvt år for å kunne få barn med en mann du elsker :-) 34 år er ikke 39!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #30 Skrevet 11. september 2013 Ja, det er bare mitt barn fra tidligere. Tid ja... Huff, men føler at det koker bare bort i kålen om vi ikke engang klarer å bestemme oss for at vi vil en gang. Det hadde ikke gjort meg noe om svaret var: "Ja kjære, vi skal ha barn, men la oss vente et år eller to". HI Anonymous poster hash: 62bfa...699
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #31 Skrevet 11. september 2013 Så han vil aldri ha biologiske barn? Jeg hadde tatt sjansen på å gå fra han og håpe på ny kjæreste som jeg hadde fått barn med, siden barn er viktig for meg. Anonymous poster hash: 69afc...079
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #32 Skrevet 11. september 2013 Har snakket sammen nå ikveld også. Han har visst tenkt masse idag og hatt så vondt av meg... så vi får se hva konklusjonen blir til slutt! Nå ser det iallfall ut som ikke alt håp er ute! Hi Anonymous poster hash: 62bfa...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå