Gå til innhold

Jævla Zalando!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har hatt problemer med at de ikke tilbakebetaler pengene når dere har sendt noe i retur?

Bestilte noen klær i sommer, betalte og etter en stundt valgte jeg å sende noen klær i retur. Fulgte "bruksanvisningen" på hvordan dette skulle gjøres for å være sikker på at jeg gjorde det rett. Har ventet og ventet på at pengene skulle komme, og i forrige uke sendte jeg en mail hvor jeg etterlyste pengene. 
Fikk til svar at de mottok varene i midten av Juli, og at jeg måtte sende inn printscreen av skjermen i nettbanken for å BEVISE at jeg hadde betalt fult beløp til dem!!!!!

I alle dager! Trodde det skulle ligge i systemet deres, er vel en grunn til at man har KID? Det skal vel ikke være nødvendig å etterlyse penger, og hvertfall ikke sende inn bevis for at man skal få tilbake pengene når dem lover at vi har gratis retur og at de skal tilbakebetale pengene for varene man ikke skal ha. 

Var første og siste gang jeg handlet hos dem, snakk om dårlig service!

Anonymous poster hash: 933ae...70b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hatt problemer med dem. Brukt dem masse ;)

Skrevet

Dette høres jo ikke riktig ut. Bevisbyrden ligger vel på dem. Om ikke du har fått purring på resten av klærne så har de jo mottatt pengene.

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det samme, men kommer aldri til å handle der på grunn av veldig uhøflig kundeservice. Jeg etterlyste en pakke som skulle ha vært her i nesten to uker, og jeg var høflig selv. Pakken kom etter noen dager, heldigvis, men jeg benytter virkelig ikke den nettbutikken igjen.

Skrevet

Dette høres jo ikke riktig ut. Bevisbyrden ligger vel på dem. Om ikke du har fått purring på resten av klærne så har de jo mottatt pengene.

Var det jeg også trodde, har ikke fått purring. Har til og med fått bekreftelse på at varene var mottatt til lageret deres, så skjønner ikke hvor feilen er. Jeg har gjort nøyaktig som det har stått i papirene, men enda klarer dem å få rot i det. Helt utrolig.

Skrevet

Rart. Jeg har opplevd god service fra dem. Sendte noe i retur, men de mottok det aldri. Aner ikke hvor den pakken ble av. Da måtte jeg bare fylle ut et skjema og skrive under på, sende til dem, så var saken utav verden fra min side. 

Skrevet

Jeg har aldri hatt noen problemer, men har alltid betalt med kort eller paypal. Det har tatt litt tid noen ganger, det er det eneste.

Skrevet

Jeg har aldri hatt noen problemer, men har alltid betalt med kort eller paypal. Det har tatt litt tid noen ganger, det er det eneste.

Betalte med kredittkort, så var ingen problem å finne frem i nettbanken. Var ingen problem å finne frem bevis på at jeg betalte fullt beløp.

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt problemet jeg....

Er det ikke bare å ta denne printscreenen og sende de da? Må jo ta mye kortere tid det enn å legge ut all frustrasjon her......

Anonymous poster hash: 90a96...aa8
Skrevet

Sendt MASSE i retur. Aldri hatt problemer... Elsker zalando <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...