Gå til innhold

Bf som aldri svarer på sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så forbanna!! Orker ikke å prate med han på tlf mer enn nødvendig så jeg liker å gi beskjeder på sms. Men jeg får aldri og da mener jeg aldri svar. Det tar to sekunder å skrive ok. Han gjør det bevisst, men sier han synes det er så slitsomt å sitte og taste på tlf ^^.

Han kritiserer meg alltid når jeg snakker med han og har en nedlatende holdning til meg. Alt jeg gjør er feil og alt han gjør er perfekt. Han har terrorisert meg i mange år med psykisk mishandling og har nå funnet enda en måte han kan plage meg på. Hva kan jeg gjøre med dette?

Anonymous poster hash: 60ea5...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke forandret på ham.  Det betyr at dere må ha mest mulig faste avtaler, slik at minst mulig må avtales i mellom. Ta avtalene skriftlig på familievernskontoret slik at du ikke blir stående så alene!

Skrevet

Skriv det du skal skrive til han og så føyer du bare til " om du ikke svarer går jeg ut i fra at det er ok for deg" Og så bare gjennomfører du det bare. Men ta vare på at du har sendt meldingen sånn at han ikke kan "ta" deg på det i ettertid.

Skrevet

Send e-mail i stedet og forsøk å samle opp beskjeder slik at du ikke stadig er i kontakt med han. Mindre frustrasjon for deg og kanskje også mindre for han. Det er irriterende med dem som alltid forventer svar der og da, og jeg føler selv at andre forventer svar fra meg umiddelbart om jeg får en sms. Sånn er det ikke med mail.

Ellers er jeg enig med en over her, be om en tilbakemelding (om det er nødvendig), innen en viss tid. Avslutt med at du regner med han aksepterer din måte å gjøre det på om han ikke har gitt lyd fra seg innen "fristen".

Og til slutt, dersom du fortsetter å sende meldinger så slutt å forvente en "ok" tilbake. Det er vel ikke nødvendig å få det, så lenge du bare sender informasjon?

Anonymous poster hash: ad75d...04f

Skrevet

Jeg har samme problem. Jeg har nå sluttet å ta kontakt med han. Han må sende mld når han skal komme for å hente og levere. Avtalen er annenhver helg. Jeg sender aldri mld først lenger. Jeg orket ikke lenger å leke katt og mus med han.og når barnet ble 7 år utstyrte jeg henne med en mobil som brukes kun ved samvær eller når hun er alene hjemme og jeg skal en tur i butikken. Dvs når han ikke gidder å ta kontakt så ble det ikke samvær den helgen. Jeg ringer ikke han for å minne han på at han skal ha barnet sitt. Da sender han mld helgen etter å tror han skal henne. Det er visst meget vanskelig å regne seg frem til når annenhver helg er. Barnet vil helst være hjemme å leke med vennene sine så hun bryr seg ikke. Og jeg slipper å irritete meg over at han ikke svarer meg slik jeg gjorde før.

Anonymous poster hash: 0b91a...7ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...