Gå til innhold

får noia pga gubben nå!!!

Anbefalte innlegg

Har el innen et døgn!! Begge eggstokkene holder på. Vi har hatt sex daglig ,men de to siste dagene vil ikke gubben. Virker dårlig. .sint.. ( han vet ikke at jeg har el) jeg får noia.. virkelig! ! Jeg prøver å få han på rett vei, men nei.. så nå er jeg trist. Lei meg og kjempe skuffa!!! Jeg måå få det til! Eggstokkene hyler!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144079796-f%C3%A5r-noia-pga-gubben-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Økonomi problemer (iallfall tankene) er et problem. Ja.. men det henger jo over oss, det kom liksom så plutselig med den "surhetrn" og jeg pleier alltid å få han på andre tanker.. skjønner ikke no jeg.. men det hjelper vel ikke å bli dårlig tilbake, jeg ser jo det nå.. siste sjans nå...

Annonse

Vi har pratet masse og denne jenta fikk humøret hans opp igjen! (2ganger ;) ) så.. får jeg håpe ikke det var veldig viktig med de to dagene uten sex. Tenk. Har hatt sex hveeer dag, så skjer det når jeg kjenner eggstokkene jobber.. men tester m el tester og den har ikke nådd max. Svakere enn kontroll streken, lik i to dager nå.. aner ikke hva jeg skal tro. Håper den blir pos. Imorgen for da vet jeg at aksjene er på plass i det minste! Er veldig ukjent med el tester. ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...