Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Tenker på å flytte dit, og lurer på hvordan miljøet er, både i gaten og på skolen. Noen områder som er bedre enn andre? Trenger noen meninger takk Anonymous poster hash: 4bd29...b70
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Det er litt ghetto dessverre... Anonymous poster hash: 6e626...161
1-2-3 <3 Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Fint, helt til de begynner på skolen. Elendig skole, elendig miljø. Vokst opp der selv. Blitt verre nå. Ville aldri oppdratt mine barn der! Flytt heller til godvik/drotningsvik
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Anbefaler Hetlevikåsen. Fredelig plett på jord, og god skole som er passe stor. Styr ihvertfall unna Alvøen skole. Anonymous poster hash: 1dbe6...743
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 vi bor i Olsvik og har det kjempe fint. Har en jente som har begynt på skole her nå, og hva hun snakker om at skolen her er så ille vet ikke jeg. om du snakker med noen av foreldrene i klassene oppover kan alle fortelle at etter den nye rektoren kom, har det skjedd en kjempe forandring. Getto? faktisk.. ja ja.. det er klart, når så mange mennesker bor så tett vil man se ytterlighetene mer enn om man bor i eneboliger rundt omkring, men det er på ingen måte verre her enn der jeg er vokst opp. I Godvik. Styr unna Alvøen skole. Vi flyttet hit for å unngå å havne i den skolekretsen Anonymous poster hash: 612a7...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå