Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Hvordan vaske madrassen ren? Om jeg sprayer på vaskemiddel, og vasker med klut, er det jo fremdeles tiss i madrassen :s Anonymous poster hash: 2d00e...98a
Elsker livet Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Jeg hadde kastet den om den ikke kunne vaskes i maskin. Kjøpt ny madrass, heldekkende tisselaken og en tynn overmadrass over. Helst ha to sett med tisselaken og overmadrass.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Hmm..er storseng, så går ikke å vaske den ordentlig. Men tisselaken til en som er så stor (7 år)? Han har ikke hatt uhell på flere år, så ble litt satt ut :/ Anonymous poster hash: 2d00e...98a
Elsker livet Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Jeg har tisselaken i sengene til alle mine, også de som aldri tisser i senga. Ikke alltid de har kontroll f.eks når de er syke. Har opplevd at de har kastet opp i sengen o.l.
mamma_til_gutt Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Jeg kjøpte vanntett madrassbeskyttelse på IKEA nå. Kostet 98 kroner, og kan fint vaskes i maskin. Da Slipper man å ødelegge madrassen ved uhell. Hjelper deg jo ikke så mye akkurat nå, men tips fremover evt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Tisselaken under overmadrass er alltid gull, uansett alder. Plutselig får hun omgangssyke midt på natta feks. Sønnen min er 6 år og tisser på seg ofte, så vi har tisselaken over og under overmadrassen. Samme har vi hos han på 2 mnd som selvsagt har bleie på. Slipper å bytte madrass så ofte da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå