Gå til innhold

Tiss i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vaske madrassen ren?

Om jeg sprayer på vaskemiddel, og vasker med klut, er det jo fremdeles tiss i madrassen :s

Anonymous poster hash: 2d00e...98a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kastet den om den ikke kunne vaskes i maskin. Kjøpt ny madrass, heldekkende tisselaken og en tynn overmadrass over. Helst ha to sett med tisselaken og overmadrass.

Skrevet

Hmm..er storseng, så går ikke å vaske den ordentlig.

Men tisselaken til en som er så stor (7 år)? Han har ikke hatt uhell på flere år, så ble litt satt ut :/

Anonymous poster hash: 2d00e...98a

Skrevet

Jeg har tisselaken i sengene til alle mine, også de som aldri tisser i senga. Ikke alltid de har kontroll f.eks når de er syke. Har opplevd at de har kastet opp i sengen o.l.

Skrevet

Jeg kjøpte vanntett madrassbeskyttelse på IKEA nå. Kostet 98 kroner, og kan fint vaskes i maskin. Da Slipper man å ødelegge madrassen ved uhell. Hjelper deg jo ikke så mye akkurat nå, men tips fremover evt. 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tisselaken under overmadrass er alltid gull, uansett alder. Plutselig får hun omgangssyke midt på natta feks.

Sønnen min er 6 år og tisser på seg ofte, så vi har tisselaken over og under overmadrassen. Samme har vi hos han på 2 mnd som selvsagt har bleie på. Slipper å bytte madrass så ofte da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...