Gå til innhold

Symptomtråd for oss i dop land, og nygravide :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wææ! Hva skal jeh tro nå da!

Blank billistrimmel, positiv el test og svaaasakt positib cb innenfor fristen.

Veldig svak, men ser en brei blå strek der!!

Oioi!! Da hvisker jeg et lite gratulere til deg!!! Svakt positiv er også positiv når du ser det er farge på streken! SÅ SPENNENDE! :-D Har du flere tester liggende da?

Må presentere meg jeg også da :-P

Jeg er 20 år, har ett barn fra før på 2, prøver på neste nå og er i pp3.

Jeg hadde IKM på lørdag for 4 dager siden.

Symptomer:

- Små kvalmebølger som kommer og går

- Hodepine som også kommer og går

- Ofte tørst

- Stikninger i limor

- Masse kviser som har dukket opp, litt i ansikt men mest på bryst, nakke/rygg og hals! Og jeg har vært uten kviser frem til nå! Hadde det likt forrige svangerskap, så tar det som et godt tegn selv om det er plagsomt :-P

I morges våknet jeg med menssmerter, og tenkte at f***, nå kom tanta.. men neida, og det gikk over med en gang jeg sto opp. :-O

Testet negativt frem til og med IKM, testet negativt på urinprøve hos lege 2 dager over IKM, og venter på flere tester i posten idag! :-)

Oioi!! Da hvisker jeg et lite gratulere til deg!!! Svakt positiv er også positiv når du ser det er farge på streken! SÅ SPENNENDE! :-D Har du flere tester liggende da?

Forsiktig takk :o

Tomt for tester, må kjøpe meg nye idag :D prøvde el test tidligere, den ble negativ, så den har jo også slått ut på noe nå :D

Annonse

Jah, da har jeg altså fått testene i posten, akkurat i tide til å rekke å få en negativ test før tanta kom fire dager for seint. Må bare innrømme jeg er skuffa nå, jeg som syns at alt har tydet på en spire denne pp!! :-(

Men da får vi iallefall komme igang med pp4.

Skal prøve å slappe litt mer av og ta ting som det kommet istedet, blir da sliten av å være helt opphengt i prøvinga :-) Lykke til jenter, jeg skal følge med på hvordan det går med dere!! :-)

Finnes ikke noe svakt her i gården da, en strek er en strek!!!!  :D  Velger og gratulere deg jeg altså!!! SÅ GØY!  :wub:

Å tusen takk :D

Men når jeg så på cb testen når jeg kom hjem så hadde streken endret seg?

Den positive streken var blitt til en syltynn blå strek??

Har dette noe å si da dette har skjedd etter avlesningsfristen? :/

Jeg er 29 år, har ett barn på smart 4:) er ca 6 dpo idag regnet etter positiv el test. Svimmel, sliten, stikker I magen og veldig rundt halebeinet. Men jeg hat alltid symptomer.. Hehe. Tests idag tidlig men den vat blendahvit.. Litt for tidlig jeg vet, ble litt skuffet. Hadde noe sinnsyk stinking I livmora idag når jeg kjørte bil, skvatt skikkelig:P tenkte kanskje at det var festesmerte?? Men jeg har ikke helt troen altsà.. Har prøvd I noen år nå

Annonse

Får presentere meg jeg også da  :D 
Er en jente på 21 år og veldig klar for å bli mamma. Tror ikke jeg noen gang har sett så mange babyer som det jeg har gjort det siste året!

Jeg går å venter spent for å se om tanta kommer. Den skal ikke komme før om en uke så er usikker på om det jeg har er symtomer eller bare innbildning.  :P 

*halsbrann
*fortere vondt i korsryggen når jeg sitter
*Veldig trøtt
*hodepine
*veldig lett kvalme av og på, men det er ikke så ofte i løpet av en dag!
*Kviser(Pleier nesten ikke å ha kviser)
*oppblåst og litt nummen nederst i magen den siste dagen
*Tørst hele tiden
*Tisser ofte. Tror jeg har tisser 10 ganger siden jeg sto opp i dag. Men våkner ikke på natten og må på do.

Ikke vet jeg om det er mulig en gang å ha disse symtomene så tidlig, men skriver det nå opp da  :rolleyes: 

Åsså er det spennende å se om dere får positive tester da!  :D

8 dpo idag og har veldig mye mensmurringer.. stikker godt av og til nede i venstre siden. Vondt i ryggen, sliten, humørsvingninger og uren hud :( Håper på at dette er positive tegn selv om de er ubehagelige hehe.

Hvor lang tid pleier Tostreker.no å bruke på sendingen av varer?

Jeg tenker som så at symptomer kan være så mangt, og det kan ha helt andre årsaker enn graviditet. Men håpet er jo der, så liker å tenke at kanskje det er noe i disse symptomene. Samtidig blir det ikke helt krise dersom testen er negativ.

Det jeg er opplevd er luft i magen, er dette et hyppig symptom på graviditet? Synd å si det, men jeg fiser hele dagen lang. Hehe.. Så har jeg hatt smerter i korsryggen idag. Murringer for en ukes tid siden, ikke noe nå lenger. Forkjøla symptomer som tett nese, rennende nese, masse slim i halsen. Hoster en del også. Ja kanskje det rett og slett er en forkjølelse? :P Testet senest i går den var negativ. Aner ikke når befruktning evt skulle skjedd... så vi får se da, prøver å holde meg en uke til før neste test:) Noen som har lignende symptomer???:)

Jeg har det helt make. Føler meg som en forkjølet gassballong! hehe.

Da håper jeg vi er gravide!!! Krysser alt jeg har!! Når tenker du å teste, evt når har du IKM? :) Helt merkelig hvordan vi så gjerne vil ha symptomer på graviditet men absolutt ikke vil ha det videre i svangerskapet, hehe. Håper jo ikke jeg skal fise hele dagen i 9 mnd!! Det er mye Co2 UTSLIPP pr person,  hahah!!!

Ja nå krysser jeg alt! Testet idag tidlig og den var hvit :( Har IKM imorgen!

I mitt første svangerskap så kunne jeg likegodt stått i et fjøs sammen med kuene, for det var som en ku jeg følte meg! Spiste masse og holdt på å ta livet av mannen med all fjertingen hehehe

I mitt første svangerskap så kunne jeg likegodt stått i et fjøs sammen med kuene, for det var som en ku jeg følte meg! Spiste masse og holdt på å ta livet av mannen med all fjertingen hehehe

Dette liiiiker jeg å lese!!! Weee det er håp:) Neste testing tar jeg i midten av neste uke tenker jeg, 1 mnd uten noe tante rød på lørdag, lover jo bra da!

Dette liiiiker jeg å lese!!! Weee det er håp:) Neste testing tar jeg i midten av neste uke tenker jeg, 1 mnd uten noe tante rød på lørdag, lover jo bra da!

Mente selfølgelig ikke det med hvit test som det jeg liiiiker. Det er jo fortsatt mulighet for at begge får to streker da!!!:) spent på fortsettelsen din

hehe skjønte det :) Ja nå klamrer jeg meg til håpet. Ikm idag, testen idag tidlig var ganske så hvit :( Hvet ikke om jeg klarer å skimte en liten skygge eller ikke.. Men fikk DEN kvalmebygen igår kveld og har smålig vondt i puppene idag. Håper det er et bra tegn :) Men så samtidig så har jeg mensmurringer, og DET liker jeg ikke :(

Jeg blir ikke klok på syklusen og etter en lang periode med mange symptomer (kvalme, svimmelhet, båre bryst, verking i rygg/lår osv) stoppet alt opp i går, ingen plager, what so ever. Fortsatt ingen TR. Og negativ test. 35 dag i syklus. Mest sannsynlig over 16 dpo.

Andre som har ustabil evt laaaang syklus og mange rare symptomer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...