Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Jeg har truffet en herlig fyr, men han er lommelender. Ville dere vært skeptisk? Anonymous poster hash: f9678...8f1
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Nei Anonymous poster hash: 27b9e...d2b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Hæ? Anonymous poster hash: eea10...34d
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Kjenner lite til denne religionen. Men, går du inn på samfunn.org så vil du finne litt mer. Vær obs på bruk av prevensjon er fy, fy. De må være gift for å bo sammen. Og for å kunne gifte seg må begge være lomelender. Men, vi er alle forskjellig... Lykke til Anonymous poster hash: a4f2d...2d7
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Voldsomt. Anonymous poster hash: 9fe64...c7b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Ja litt. Det er jo en sekt, men som jeg kjenner dem er de ikke veldig fanatiske. De har egen skole, jenter må gå med skjørt, det med prevensjon er litt utdatert. De er kjent for å ha mange barn, men de har nå blitt litt mer moderne, så dagens unge er ikke som foreldregenerasjonen vår! Det er mange helt vanlige folk, stort sett. Det eneste jeg ville vært skeptisk til, er at det er mye innavl. Det er ikke vanskelig å se hvem som er lomelendere, da mange av dem har et karektaristisk utseende, så jeg ville ikke fått barn med en lomelender. Anonymous poster hash: bd33a...37d
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 De er konservativt kristne, de bruker egen skole og de er mye sammen og lite utenfor samfunnet. De jeg kjenner til gjør det sånn iallfall. Jeg ville ikke gått inn i det. Da måtte heller han forlatt menigheten om dette var viktig... De lever litt i sin egen verden, så om du ikke kan se for deg en fremtid med menigheten, så stikk:) Anonymous poster hash: 58c90...be2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå