Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Jeg skal nå i gang med utredning for ADHD. Er straks 30 Er fryktelig spent, nervøs, engstelig og samtidig litt lettet. Tenk hvis jeg endelig får svar på hvorfor jeg føler meg annerledes...vanskelig..tverr, depressiv til tider, allikevel så full av energi og pågangsmot!? Er det noen her som har vært igjennom dette og vil dele sin historie? Utfordringer feks før/under og etter utredning? Om det ble medisinering? Om livet ble bedre, værre etc? Føler selv jeg har lært å leve med mange av mine "feil", men allikevel håper jeg og få endel svar, samt og kanskje kunne samarbeide litt mer og enklere med meg selv. Hilsen, Håpefull Anonymous poster hash: c77cd...ea2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Ingen? Anonymous poster hash: c77cd...ea2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Dette lurer jeg også på. du må dele din kommenede opplevelser ved dette med oss :-) meg :-P Anonymous poster hash: 5758c...219
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Jeg fikk diagnosen ADD i en alder av 22 og det åpnet dører for meg. Jeg slet med å konsentrere meg og klarte ikke kvitte meg med tanker og kunne bli gal av tankene mine. Jeg fikk tilbud om å teste ritalin, det virket fantastisk og jeg klarte å fokusere på en ting om gangen. Har ikke startet på medisiner etter fødsel for 1.5 år siden, og ønsker å greie meg uten. Medisinen virker godt, men jeg personlig føler jeg har lært mye om hvordan jeg skal takle hverdagen.. jeg føler også litt at ved å bruke medisiner er jeg "syk" liksom.. en av tankene som jeg ikke greier å kvitte meg med, er at jeg er annerledes enn andre, henger nok litt sammen med dette at jeg ikke har lyst å ta medisiner, men får se hvordan det går videre. Har begynt å studere igjen, så mulig medisinene må til etterhvert .. håper du får den hjelpen du trenger, bruk støtteapparatet for det det er verdt, de er der for deg :-) Anonymous poster hash: ce1a4...34b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå