Gå til innhold

Ang brukermoderatorer! Hva ønsker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker dere at det er "kjente" nick som modererer, altså nick dere har et forhold til på godt og vondt. Eller vil dere helst at det er ukjente nick dere ikke vet stort om og som ofte skriver anonymt?

Anonymous poster hash: c2fe7...78d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det allikevel skal modereres med nick så er det vel en fordel at man faktisk har kjennskap til nicket? ....Eller???...

Anonymous poster hash: ba154...37b

Skrevet

Jeg syns en moderator skal være 100% nøytral, og det kan aldri en brukermoderator bli.

For meg blir det helt feil at samme person kan både diskutere og moderere. Og det blir feil om en moderator sksl kunne diskutere i en tråd, for så å måtte moderere i samme tråd etterpå. Sier ikke at det nødvendigvis blir misbrukt, men det vil fortsatt se helt feil ut!

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Moderator skal ikke kunne moderere i en tråd hun selv er aktiv i. :)

Skrevet

Jeg syns en moderator skal være 100% nøytral, og det kan aldri en brukermoderator bli.

For meg blir det helt feil at samme person kan både diskutere og moderere. Og det blir feil om en moderator sksl kunne diskutere i en tråd, for så å måtte moderere i samme tråd etterpå. Sier ikke at det nødvendigvis blir misbrukt, men det vil fortsatt se helt feil ut!

Det er ikke tillatt.

Anonymous poster hash: 9a2d0...9f6

Skrevet

Men da bør det ihvertfall ikke være bm. For hva hvis man allerede har kommentert, så blir det behov for moderering etterpå. Da må man vente på en annen bm, og ting blir stående unødvendig lenge.

Og hvis bm er anonym kan man jo ikke vite om de kommenterer og moderer i samme.

Huff nei, jeg er nok bare negativ ;)

Men syns dessverre ikke noe om bm...

Skrevet

Men da bør det ihvertfall ikke være bm. For hva hvis man allerede har kommentert, så blir det behov for moderering etterpå. Da må man vente på en annen bm, og ting blir stående unødvendig lenge.

Og hvis bm er anonym kan man jo ikke vite om de kommenterer og moderer i samme.

Huff nei, jeg er nok bare negativ ;)

Men syns dessverre ikke noe om bm...

Elin og moderator-is ser hvem de anonyme er, så blir det misbrukt er det nok på hue ut

Anonymous poster hash: 9a2d0...9f6

Skrevet

Tusen

Hvorfor skulle ikke en brukermoderator kunna være 100% neutral? Dem vil jo få et sett regler å forholde seg til og dem vil jo gjelde for all moderering. Dem vil dessuten ikke kunna moderere i en tråd de selve er aktiv i. Det er vel sagt at det ikke skal være anonyme brukermoderatorer.

Anonymous poster hash: 9199a...ff8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...