Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Positive og negative? Anonymous poster hash: 258e5...54b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Dytter litt på denne :-) Anonymous poster hash: 258e5...54b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Det lurer jeg også på Er det ikke litt lite pixler på kameraet? Eller er det nok til å ta gode bilder? Anonymous poster hash: 93fbb...c1a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Jeg kjøpte en sånn, og var først veldig fornøyd. men etter ganske kort tid falt pluggen som tetter ladekontak-åpningen av. Og så begynte den å bli overopphetet. Og så måtte jeg levere den inn. Fikk ikke, nå de sendte den på verksted. Så sier verkstedet at jeg ikke får det på garantien (den var bare brukt i 3 uker eller noe) fordi den ikke hadde sånn ladeplugg (så da var det min skyld). De sa jeg måtte betale 3900 kroner for å reparere min splitte rnye mobil. Dte nektet jeg, såklart, jeg har behandlet den helt eksemplarisk. Så nå har butikken sendt inn en klage til Samsung for meg. UTROLIG irriterende!! Anonymous poster hash: 637af...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå