Gå til innhold

ET SPM TIL LÆRERE OG BARNEHAGEANSATTE...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVILKE GAVE HAR DERE SATT MEST PRIS PÅ ? TENKER DA JULEGAVE DERE HAR FÅTT AV BARNAS FORELDRE ..

Anonymous poster hash: 23d96...3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmestrikkede tovet votter, med brodert rosemotiv :) Hehe

Skrevet

Har fått alt fra vin til julekaker og hjemmelagde ting. Men det mest koselige var fra et barn som hadde malt på et krus til meg :) 
Jeg er veldig fan av hjemmelagde ting, føler på en måte at det ligger mye mer i det :P
Men bare et koselig kort med gode ord og ei tegning varmer mye mer enn du tror- hvertfall for min del. Viser bare at man blir satt pris på, og at foreldre er fornøyde med jobben vi gjør.

Anonymous poster hash: f7205...2da
Skrevet

Jeg setter mest pris på ting som kan brukes opp:) godteri, vin, te, kaffi,hudkrem, sevietter, lys, lipsyl ol. Helst ikke noe jeg må ha på utstilling, Figurer ol.

Jeg har barn selv så krus, skåler ol som barna har malt på har jeg mer enn nok av. Jeg har ikke plass til slike ting.

Men et kort med varme ord er mer enn nok for min del:)

Anonymous poster hash: d0f87...ee3

Skrevet

Jeg elsker blomster! Blir kjempeglad om jeg får en nydelig bukett av både løvetann og markblomster :-) rognebærgreiner er også en favoritt nå om høsten! Ungene vet veldig godt om min begeistring for blomster og til jul, bursdag og sommer er det rørende når de kommer med blomster til meg. Blir like glad for en bukett selvplukkede som den nydeligste oppsats. Gjør meg glad rett og slett :-)

Anonymous poster hash: 3901e...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...