Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 På barnevernet, etter å flyttet å byttet barnevern. tidligere barnevern psyket meg ned og veiledet, truet meg mot valg der jeg ikke klarte hverdagen. er nå ikke så redd for dem da jeg har et bedre barnevern å sammarbeide med. men kan jeg nå som jeg tør klage på det tidliger. er midt i bytting av barnevern. Anonymous poster hash: 2ed85...316
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Ville tatt det når du var ferdig med bv ellers vil en klage bli brukt mot deg om saken kommer til fylkesnemnda Anonymous poster hash: ceaa7...7e2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 De har truet fire ganger med fylkesnemnda. å nå som jeg gjorde stikk mot det de mente var best. vurderte de å trekke saken fordi jeg hadde tatt så gode valg. Men de sa i sommer de ville bruke dette mot meg i retten for en god stund siden, men obestemte seg nå. tror jeg. jeg kan ikke stole på dem iallefall. men guri å de har kjørt huet mitt i senk. håper på et bedre sammarbeid her jeg har flyttet. hvis.. hvis saken blir trekk fra å bli sendt opp i ei nemnd. men har ikke tørt og klage på dem. men vil så gjerne få frem min side av sannheten også Anonymous poster hash: 2ed85...316
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Bare klag, fylkesmannen kan sikkert ta imot og behandle klagen din. Men jeg vil anbefale deg å klage på konkrete ting, som vedtak, saksbehandlingsfeil, ol. Det er veldig lite trolig at du når frem med en klage på at barnevernstjenesten ikke bygget opp selvtilliten din. Anonymous poster hash: 77059...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå