Gå til innhold

Hjelp meg å si ifra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en fyr som er blitt veldig interessert i meg, møtte han på hans jobb, et sted jeg er ganske ofte.

Han har vært hos meg to ganger og sett film, og første gangen la han an på meg. Jeg sa nei,og det respekterte han.

Andre gangen prøvde han seg igjen, og jeg flyttet meg lenger og lenger unna han i sofaen, men han lyttet seg etter.

Samme skjedde gang på gang på gang etter røyk/dopause/påfyll av drikke, og til slutt sa jeg bare at jeg skulle legge meg og at han måtte dra.

Jeg syns han er hyggelig,snill... Men han er ikke min type, og jeg ønsker å si det til han uten å såre han, han virker som en sart sjel. Og jeg ønsker å avslutte dette før der blir noe, på en slik måte at det ikke blir alt foe rart for han/meg når vi treffes på jobben hans (nei,jeg kan ikke la være å gå dit desverre).

Men jeg er ikke vant til å bli laft an på, jeg er ille vant til å måtte avvise heller... Han sier han er sterk tiltruklet av meg og ønsker å se hvor dette kan ende. Men i mine øyne (og hjerte) er det ikke noe "dette" i der hele tatt...

Kan dere hjelpe meg i riktig retning for å "bli kvitt" denne mannen?

Anonymous poster hash: 0642a...84f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan bli kvitt ham?

Si nei! Slutt å møte ham!

Skrevet

Hadde hvertfall sluttet å invitere han hjem i sofaen min for å se film.

Anonymous poster hash: eaec4...0f7

Skrevet

Hadde han vært en sart sjel hadde han gitt seg etter første nei! Så si fra tydligere.

Skrevet

Hadde hvertfall sluttet å invitere han hjem i sofaen min for å se film.

Anonymous poster hash: eaec4...0f7

Har ingen planer om å invitere han til noe som helst igjen.

Jeg trodde jo ikke han var interessert på den måten da han foreslo film...

Tenkte på det som to venner som skulle se film sammen...

Men hvordan sier jeg på en ålreit måte at jeg ikke er interessert i han?

Hi

Skrevet

Jeg ville sagt noe a la....

"Jeg føler det er noe jeg bare må si til deg. Du er en flott mann og den dama som får deg er heldig. Men jeg har ikke følelser som kan gjøre oss til kjærester. Fordi du fortjener noe som kan bli glad i deg så synes jeg det er mest realt av meg å si fra nå, slik at du ikke får falske forhåpninger om noe mer."

Jeg tror det er bedre å si det rett ut. Har i hvert fall opplevd selv at menn ikke greier å ta slike beskjeder innpakket. Da har jeg endt med at de har hatt forhåpninger leeenge, hvor de har tolket "vennskap" og normal høflighet som noe veldig mye mer.

Så bare si fra, men gjør det på en måte som er real.

Hvis han virkelig liker deg så vil det jo gjøre vondt for ham uansett. Men da er det likevel mye bedre at han ikke lever lenge med et håp om noe mer.

Anonymous poster hash: 8a042...06f
Skrevet

Takk, det kan jeg jo si til han. Høres ut som en ålreit måte. Takk for hjelpen :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...