Lyckelin Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Dette har sikkert blitt spurt om flere ganger tidligere, men jeg lurer på hvor lenge dere som hadde planlagt keisersnitt lå på sykehuset etter barnet var født?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 En uke, men det var fordi jeg fikk svangerskapsforgiftning og de ikke fikk ned BT. Kjenner en som reiste hjem dagen etter. Anonymous poster hash: d8fd9...c7f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Vanligvis ligger man vel ca 72 timer. Det er jo frivillig, men ift sting/agraffer må man jo tilbake til sykehuset for å kontrollere dem. Anonymous poster hash: c95dd...413
Lyckelin Skrevet 10. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2013 okei takk for svar begge to!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Jeg har hatt tre KS 1. 36 timer etter snitt, akutt KS etter litt over et døgn i fødsel. 2. 4 dager 3. 1 dag på barsel, to dager på barselhotell. Siste KS hadde jeg for to uker siden, og jeg var i kjempeform etterpå. Anonymous poster hash: 0fa75...8b6
Gjest Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Reiste hjem etter 3 dager med de to siste som var planlagte k.s. Mens de de to første, reiste jeg hjem etter 1 uke. K.snitt dette også, men akutte
Gjest Kira Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Lå i 2,5 døgn første gang og 1,5 døgn andre gang. Måtte tilbake til sykehuset for å ta blodprøve av barnet og få blodfortynnende sprøyte selv andre gangen fordi jeg reiste såpass tidlig. Veldig deilig å komme hjem, ikke noe stas å ligge på sykehuset
Lyckelin Skrevet 10. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2013 Jeg har hatt tre KS 1. 36 timer etter snitt, akutt KS etter litt over et døgn i fødsel. 2. 4 dager 3. 1 dag på barsel, to dager på barselhotell. Siste KS hadde jeg for to uker siden, og jeg var i kjempeform etterpå. Gratulerer med en liten en
Lyckelin Skrevet 10. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2013 Lå i 2,5 døgn første gang og 1,5 døgn andre gang. Måtte tilbake til sykehuset for å ta blodprøve av barnet og få blodfortynnende sprøyte selv andre gangen fordi jeg reiste såpass tidlig. Veldig deilig å komme hjem, ikke noe stas å ligge på sykehuset Kjenner den følelsen! Lå på sykehuset i 3 døgn etter forrige fødsel ( ikke KS)
MammantilNurket Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Nurket kom på onsdagen også kom vi hjem søndagen. Han gikk ned litt mye i vekt så vi fikk bli et ekstra døgn
Isola&Lille+julegave Skrevet 11. september 2013 #11 Skrevet 11. september 2013 De ville ha meg ut etter 4 dager. Fikk heldigvis lov å bli 1 dag ekstra. Trengte det.
mams87 Skrevet 11. september 2013 #12 Skrevet 11. september 2013 4 dager, men den siste dag var frivillig. Sønnen min sov lite og skrekk for mye, var usikker på hvorfor han virket så misfornøyd. Fant ut senere at han har adhd.
Caprica Skrevet 11. september 2013 #13 Skrevet 11. september 2013 (endret) Jeg kunne bli 5 dager men reiste hjem etter 3. Var i god form og ville heller hjem enn dele rom med ei fremmed berte som luktet vondt og snorket ufattelig høyt da hun sov, og plapret i telefonen konstant da hun var våken. Hat! Endret 11. september 2013 av Caprica
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #14 Skrevet 11. september 2013 Jeg sov 3 netter på sykehus, men jeg ble ganske dårlig etterpå. Mistet mye blod og måtte ha to blodoverføringer, var skikkelig svimmel, kvalm, uvel , trøtt og dårlig i nesten et døgn etterpå. Fikk andre blodoverføringen morgenen etter snittet og det hjalp veldig, mamma satt ved sengekanten min akkurat da og hun sa at hun nesten kunne se hudfargen min gå fra helt hvit til mer normal mens blodet dryppet inn i årene mine Anonymous poster hash: 0124a...b0f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #15 Skrevet 11. september 2013 5 dager. Var like greit å være på sykehus, for var helt ubrukelig i laaaaaang tid etterpå. HATER ks!! Anonymous poster hash: d342c...af9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #16 Skrevet 11. september 2013 Første gang ble jeg i 6 døgn. Var veldig ung og fikk ikke til ammingen. Nektet å dra før jeg fikk det til, og de lot meg bli. Var veldig hyggelig der, fikk et stort enerom og mange hyggelige damer som lærte meg og bli komfortabel i morsrollen. De trygget meg veldig, og det ble en fantastisk barselperiode etterpå. Andre gange dro jeg hjem etter et døgn. Også en flott opplevelse, men følte meg klar for å komme hjem. Anonymous poster hash: ef169...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå