Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Min sønn har bursdag i morra, og skal lage kake. Lager sjeldent kaker, og ihvertfall ikke kaker med pisket krem (type bløtkake). Har som så mange andre travle ettermiddager, og lurer på å gjøre klart så mye jeg kan ikveld... Men er det lurt å piske kremen og lage kaka ferdig, eller blir kaka litt for bløt og fuktig da? Bare lage bunn og piske kremen i morra og "slenge sammen" kaka da? Hilsen kake-idiot Anonymous poster hash: 5e475...d07
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Takker! Da gjør jeg det! Anonymous poster hash: 5e475...d07
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Du kan godt fylle kaka i dag, det vil bare gjøre kaken mer saftig, men ikke pynt den før i morgen. Kremen holder ikke så godt, og kan lett se litt kjip ut. Anonymous poster hash: 24aba...a46
bIomstre Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 En bløtkake skal være bløt! Og bør helst ha en dag på å "sette" seg, da smaker den best. Men har man ikke stålkontroll på hvor stiv kremen må være er det tryggest å montere den rett før slik at den ikke siger... (Slik mine pleier å gjøre).
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Fyll kvelden før, pynt samme dag. Anonymous poster hash: e4cd0...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå