Gå til innhold

Gruer meg til barseltreff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på barseltreff for første gang imorgen på helsestasjonen. Ser de har satt opp 1 1/2time på treffet. Babyen er seks uker.

Min lille sover verken i vogn eller bilstol, eneste måten jeg får han til å sovne er å bysse kraftig. Ikke ammer jeg heller så kan ikke puppe han i søvn. Og han klarer ikke å være våken i 1 1/2 time. Føler jeg kommer til å stå oppreist med en overtrøtt skrikerunge og bysse hele treffet, mens de andre sitter der med sovebabyene sine og prater søtt....

Lurer på om jeg skal droppe helle greia...

Anonymous poster hash: 63400...aef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke droppa treffet. Er garantert noen som har opplevd eller opplever det samme som deg. Min første sov kun når vogna var i bevegelse og jeg ble veldig god på å vugge vogna med den ene foten når jeg var sammen med andre.

Anonymous poster hash: cb19e...aee

Skrevet

Babyen min var sånn på første barseltreffet. Babyen min var eneste som slet med søvn, kolikk og masse annet. Midt under treffet måtte jeg bysse og gå rundt. Synes det var ubehagelig, spesielt når alle de andre sov eller lå/"satt" fint. Jeg fikk ikke utbytte av treffet siden ingen slet med det.

Men du må nesten delta for å se hvordan de andre har det, kan være det er flere i samme situasjon som deg og da er det godt med gode råd til hverandre.

Vi var med i en gruppe for babyer med søvnproblemer litt senere, der hadde vi godt utbytte. Følte meg ganske hjemme der når alle slet med det samme.

Anonymous poster hash: 79c4f...9c4

Skrevet

Min baby skrek, bæsjet og gulpet seg gjennom hele barseltreffet, og jeg var råstresset! Men jeg er så glad jeg dro dit, for jeg møtte noen av mine beste venninner der ( det er noen år siden nå ). Det var flere som slet med det samme som meg, og du vil også møte fler som sliter / har gruet seg. Stå på, og om du må stå og vugge med knærne kraftig i 1,5 time, så må du det :-)

Anonymous poster hash: 2c96b...c0a

Skrevet

Takk jenter! Da skal jeg kvinne meg opp og dra :)

HI

Anonymous poster hash: 63400...aef
Skrevet

Det som er så fint med barselgrupper er at alle er i same situasjon, og selv om noen av de andre har sovebabyer, så er det lite sannsynlig at alle er "perfekte"

Tipper det går kjempefint :)

Anonymous poster hash: 591a5...39c
Skrevet

Dra selv om du har en urolig baby! Har selv hatt 2 urolige babyer. Og det var MANGE ganger jeg vurderte og kutte avtaler.Men jeg gjorde det ikke. Oppfordrer deg til å dra! :) :)

Anonymous poster hash: b13f5...fdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...