Gå til innhold

Noen her med mange barn som bor trangt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange rom , barn og kvadrat har dere?

Hvordan går det?

Anonymous poster hash: 0c551...090
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 voksne og snart 2 barn.

3 soverom, 140 kvm

Anonymous poster hash: c0359...7f4

Skrevet

1 voksen. 1 barn. 47 kvm. 1 soverom

Anonymous poster hash: 6cc2c...145
Skrevet

Trangt, ikke at dere vasser i plass.

Ja, to voksne og to barn på 50 kvm. Det måtte bare gå den veien Siv Erna sparker.

Anonymous poster hash: 01c87...3e7

Skrevet

1 voksen og ett barn på snart to år på 65 kvm.

Stuen er egentlig grei nok størrelse,men savner ett soverom til.

Badet er heller ikke så veldig stort.

Skrevet

3 soverom, 140 kvm

Anonymous poster hash:

c0359...7f4

Da hadde jeg fått klaus.

Skrevet

2 voksne + annenhver uke 2 barn. Vi bor på ca 100 kvm. 3 soverom. Føler ikke vi har det direkte trangt her, men hadde ikke skada med litt mer plass :)

Anonymous poster hash: a2378...b0e

Skrevet

3 soverom, 140 kvm

Anonymous poster hash:

c0359...7f4

Da hadde jeg fått klaus.

Syns du det er lite?! Hvor mye bor du på?

Skrevet (endret)

Nå har vi en fin planløsning, men jeg har forstått det sånn at få velger å kjøpe et hus på 98kvm med tanke på å være en familie på fire. Vi har valgt nettopp det, og synes vi har nok plass. :)

Nå må jeg redigere. Glemte hele poenget. De vi kjøpte fra hadde vært to voksne og fire barn, samt at det store soverommet ble brukt til besteforeldrene på deres gamle dsger. Så dette huset har vært ganske fullt.

Endret av Musemorbr /
Skrevet

I vår "ungdom" bodde vi to voksne og fire barn på 65 kvm. Det gikk helt fint. :D Hadde 3 soverom så to og to delte rom.

Skrevet

Jeg er visst ikke så god på skriftlig ironi. Nei, jeg synes overhode ikke det er trangt.

Skrevet

Jeg er visst ikke så god på skriftlig ironi. Nei, jeg synes overhode ikke det er trangt.

Ah, jeg er trøtt, unnskyld...! *flau*... :)

Skrevet

2 voksne + annenhver uke 2 barn. Vi bor på ca 100 kvm. 3 soverom. Føler ikke vi har det direkte trangt her, men hadde ikke skada med litt mer plass :)

vi er 2 voksne og 3 barn på 80 kvadrat med

Anonymous poster hash: 7e165...2fd

Skrevet

Vi bor to voksne og to barn på 65kvm. Går fint enda, men regner med å se oss om etter noe større når lillesøster blir mer mobil. :)

Anonymous poster hash: baf43...78e

Skrevet

Vi har 80 kvm, 2 voksene og et barn, en til på vei. Har 3 soverom. Så jeg syns det er plass til Max 2 barn her. Men vi skal flytte når den andre blir litt større. Syns ikke man skal henge seg oppi hva andre har av plass, bare man trives selv :) ikke bry seg hva andre mener om plassen.

Anonymous poster hash: b8e3f...89d

Skrevet

2.voksne,1.barn og 107 kvm! 

Anonymous poster hash: 3a3ad...ff2
Skrevet

2 voksne, snart to barn, 1 soverom og 1 "disponibelt" rom som det kalles pga vindusstørrelse..

90kvm

Skulle veldig gjerne hatt større hus og maaaange soverom :D Har masse hobbysaker å få på plass i tillegg til at gubben trenger et eget verksted til skrotet sitt ;)

Men vi får se hva vi får til til neste år :)

Anonymous poster hash: d37ce...e96
Skrevet

Kanskje ikke så trangt, men... Iallefall mye trangere enn de fleste rundt her. Vi er to voksne og tre barn mellom 0-7 år på 90 kvm. Vi føler vi har grei plass. Eneste problemet er at vi voksne ikke har soverom, så vi sover på hemsen. Men som sagt, mange spør oss om ikke vi har lyst på noe større snart. Det har vi ikke. 

Anonymous poster hash: a08c6...9f0
Skrevet

Her er vi 2 voksne og 1 barn på 2 år + kommer 1 baby snart. 3-roms ny og Moderne, lys leilighet sentralt i Oslo med god planløsning, 2 soverom, et stort bad og stor balkong/terrasse, til sammen kun 65 kvm.

Åpen kjøkkenløsning i stua, men god benke og kjøkkenplass samt ganske stor stua med plass til spisestua og TV og sofakroken uten at det blir for trangt.

Helt greit å bo her så lenge barna er små, dvs 1 til 2 år til maks. Planløsningen er nok nøkkelen til at vi ikke opplever plassen som trang, selv om 65 kvm er lite.

Anonymous poster hash: 6ded6...c5b

Skrevet

Jeg synes det er stor forskjell på hvor i landet man bor. I større byer der det er mer befolkning samt dyrere boligpriser som f.eks. i Oslo, bor mange småbarnsfamilier ganske trangt. Så fort man kommer utenfor, til mindre populære steder, får man mye mer for pengene og folk har veldig god plass.

Anonymous poster hash: 6ded6...c5b

Skrevet

2 voksne og snart 2 barn på 64 kvadrat. Blir litt trangt ja, men vi klarer oss nok en stund til.

Skrevet

Ok, noen av dere har det jo ikke så ille!:)

Grunnen til at jeg spør er at vi må flytte! Fort! Jeg er student, så økonomien er ikke den beste. Har fått tilbud om en leilighet på 65kvm med 2 soverom. Det er det absolutt billigeste vi finner! Alt annet kommer på langt over 10000, og det går ikke! Er det galskap å bo der?

Åja .. Vi har 3 barn...:/ 3,5 og 8 år... Ser for meg at de deler rom. Samboer nekter å ha noen inne på vært rom, så da må det bli sånn. Det er en trapp med fint lekehjørne under, så tenker de har et rom der de sover, spiller av, spiller/ser tv, har kompiser på besøk ol, og alle lekene er under trappa.

Ellers bruker vi jo ikke så stor plass! Om ettermiddagene er ungene ute, eller de gjør lekser på kjøkkenbordet, eller vi sitter sammen i sofaen og ser tv, spiller spill ol. Samboeren min ser bare problem men jeg ser løsninger på alt (sånn er det uansett hva vi skal) De er aldri på rommene sine og leker! Har de besøk er de ute!

Hva tror dere? Galskap? Andre som bor SÅ trangt?;)

Ser ikke hva annet vi skal gjøre. Har sagt til samboeren min at han må vinne i Lotto for å få et så stort hus han vil ha! Og dette er bare for en periode!

Skrevet

Ok, noen av dere har det jo ikke så ille!:)

Grunnen til at jeg spør er at vi må flytte! Fort! Jeg er student, så økonomien er ikke den beste. Har fått tilbud om en leilighet på 65kvm med 2 soverom. Det er det absolutt billigeste vi finner! Alt annet kommer på langt over 10000, og det går ikke! Er det galskap å bo der?

Åja .. Vi har 3 barn...:/ 3,5 og 8 år... Ser for meg at de deler rom. Samboer nekter å ha noen inne på vært rom, så da må det bli sånn. Det er en trapp med fint lekehjørne under, så tenker de har et rom der de sover, spiller av, spiller/ser tv, har kompiser på besøk ol, og alle lekene er under trappa.

Ellers bruker vi jo ikke så stor plass! Om ettermiddagene er ungene ute, eller de gjør lekser på kjøkkenbordet, eller vi sitter sammen i sofaen og ser tv, spiller spill ol. Samboeren min ser bare problem men jeg ser løsninger på alt (sånn er det uansett hva vi skal) De er aldri på rommene sine og leker! Har de besøk er de ute!

Hva tror dere? Galskap? Andre som bor SÅ trangt?;)

Ser ikke hva annet vi skal gjøre. Har sagt til samboeren min at han må vinne i Lotto for å få et så stort hus han vil ha! Og dette er bare for en periode!

Dette var hi ;)

Skrevet

1voksen og et barn i 90 kvm + stor balkong. Vi bodde nylig i 40 kvm og det ble litt for upraktisk pga dårlig planløsning. Nå koser vi oss :)

Anonymous poster hash: c647d...8d3

Skrevet

Vi er 2 voksene og 1 barn på 3 år på 55 kvm. Går fint, har flott planløsning selv om det blir litt trangt mellom alle møblene. Gleder meg til jeg er ferdig å studre og vi kjøper oss hus:):) kan ikke se for meg å bo her med veldig store barn, går med en til mens ungene er små, men er nok på tide med hus når jeg er ferdig student!

Anonymous poster hash: 0adf5...874

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...