Gå til innhold

Babyutstyr på Ullared

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal en tur til Ullared i løpet av høsten, og jeg lurer i den forbindelse på om hva de selger av babyutstyr der og om det er noe tess.  Det er sikkert noen her inne som har vært der :)

Selger de f.eks. kjente merkevarer på vogner, bilseter og slikt? 

Er utstyret mye rimeligere, men til god nok kvalitet?

Anonymous poster hash: 6b53b...1ea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ikke så godt utvalg av vogner å sånn. Ingen kjente merker på bilsete/vogn. Tror det bare var en type reisevogn. Et par forskjellige bilseter. De har også vognposer og stellebordmatter. Og de har tåteflasker, smokker og utstyr fra mam. Både Vippestol og potter o.l. fra babybjørn. De har mange forskjellige sengetøy, kantbeskyttere, laken, tepper, kluter osv. Om det som ikke er kjente merker er bra i bilsete/vogn er bra vet jeg ikke.. Men ingenting av det jeg har kjøpt der har vært dårlig! Ufattelig bra utvalg i Lego og leker!

Skrevet

De har ikke så godt utvalg av vogner å sånn. Ingen kjente merker på bilsete/vogn. Tror det bare var en type reisevogn. Et par forskjellige bilseter. De har også vognposer og stellebordmatter. Og de har tåteflasker, smokker og utstyr fra mam. Både Vippestol og potter o.l. fra babybjørn. De har mange forskjellige sengetøy, kantbeskyttere, laken, tepper, kluter osv. Om det som ikke er kjente merker er bra i bilsete/vogn er bra vet jeg ikke.. Men ingenting av det jeg har kjøpt der har vært dårlig! Ufattelig bra utvalg i Lego og leker!

Hvor mye billigere er det hvis man skal sammenligne med norske priser?

Skrevet

Hvor mye billigere er det hvis man skal sammenligne med norske priser?
Jeg husker ikke helt, men husker det var billigere! Også får du jo kursen.. Den er ikke så bra akkurat nå men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...