Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Hvordan får dere dagen til å strekke ti? Jeg sliter med motivasjonen og konsentrasjonen. Alle er mye yngre enn meg, og har ingen å jobbe sammen med og alt føles tungt... noen andre som har begynt å studere med barn og det hele som kan gi noen tips? Anonymous poster hash: 4bd57...16b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Jeg har ikke mann men er nesten ti år eldre enn de andre i klassen og har en godt og vel skoleklar unge. :-) jeg kommer godt overens med dem i klassen. men passer på meg å mitt. jeg føler meg heldig somer så moden til og tai mot all den gode kunnskapen. og ser meg selv igjen i umodenheten på flere pungt hos de yngre. ver stolt av deg selv. :-) ikke alle har mulighet til og studere. ikke alle tør. benytt dette med alt godt du har. :-) Anonymous poster hash: af02e...f04
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Har det på samme måten. Har ikke så Mange gode råd dessverre. Anonymous poster hash: 3584d...76f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Huff, har ikke så mye å komme med dessverre. Men har det sånn selv. Er ikke mye eldre enn de andre, men litt. Men jeg har samboer og baby og er liksom ikke student i den samme forstand som de er... Har slitt litt psykisk siden fødsel og, og syns det er vanskelig å konsentrere seg skikkelig. Nå er jeg nettopp begynt igjen etter permisjon, lille har begynt i bhg og jeg bruker mest hjernekapasitet på å savne lille og tenke på andre ting enn jeg skal...sukk... Ikke nok selvdisiplin og ikke nok timer i døgnet. Ei heller noen å jobbe skole med... Hvor/hva studerer du? Anonymous poster hash: 19468...ff2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Sliter med å konsentrere meg når jeg skal lese mye, men løser dette med å jobbe med gamle eksamensoppgaver, ukesoppgave lærer legger ut evt oppgaver som er i bøkene. Da føler jeg det går lettere. Følge godt med i timene og noterer underveis. Har det litt motsatt enn deg, da jeg er yngst og har små barn og alle andre er 10-25år eldre med store og voksne barn. Har likevel et godt samarbeid spesielt med en av disse og vi har ukentlige skype møter vår vi gjør/diskuterer oppgaver og pensum Anonymous poster hash: db470...e59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå