Gå til innhold

Vanlig å ikke svare??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sende melding til foreldrene til noen som går i klassen til barnet mitt og spurte om barnet kunne komme på besøk til oss så har jeg ikke fått svar engang :huh:

Håper at det er for at vedkommende er på jobb eller er fryktelig opptatt og ikke hatt tid til å svare....

Har sjekket nummeret så jeg "vet" at det er sendt til rett person, men har jo ikke fått igjen svar.

Hva gjør jeg hvis de ikke svarer da? Sender en ny? Tar hintet om at de ikke vil at barnet sitt skal leke med mitt?

Ahhh, hvorfor skal det være så vanskelig å begynne på nytt :unsure:

Anonymous poster hash: 702de...de4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringe?????

Ser ikke på tlfen hele tiden så ser ofte ikke meldinger før på kvelden på vei i seng...

Anonymous poster hash: 8c8db...c26

Skrevet

Lenge siden du sendte? For om det var i går så hadde jeg ringt, er det i dag så ta det helt med ro, mange som ikke ser på tlf på timesvis.

Skrevet

Hva er det med folk som ikke klarer å ringe!? Synes meldinger er så..useriøst?.. Sender stort sett kun meld til mannen og da av typen husk melk og brød...

Anonymous poster hash: 20cdf...57a

Skrevet

Hvis det tar unormalt lang tid så hadde jeg sendt en ny mld med: " Hei! Fikk du meldingen min her om dagen?:)"

Skrevet

Hva er det med folk som ikke klarer å ringe!? Synes meldinger er så..useriøst?.. Sender stort sett kun meld til mannen og da av typen husk melk og brød...Anonymous poster hash: 20cdf...57a

Jeg ringer sjeldent. Det gjør ikke andre foreldre til meg heller. Har ikke noe problem med å ta andre seriøst fordet.
Skrevet

Jeg foretrekker meldinger. Synes de er mer praktisk.  

Det er normalt å bruke lengre tid til å svare dersom du sender en melding. Ikke alle som svarer med engang de leser. Og av og til glemmer vi å svare og kommer på det litt senere.

Anonymous poster hash: 19385...6e4
Skrevet

Hender jeg leser en mld når jeg er på jobb mens det er kaos bare for å sjekke om det er noe som haster. Da hender det at jeg glemmer å svare senere. Hadde da satt pris på en ny sms eller at den personen ringte.

Anonymous poster hash: 8a89a...534

Skrevet

Jeg har en 12 åring som at egen tlf men den er registrert på meg. Han får ofte meldinger av folk som har sjekket mitt nr på nett og forteller meg det noen uker senere...

Anonymous poster hash: 624af...b34

Skrevet

Jeg har en 12 åring som at egen tlf men den er registrert på meg. Han får ofte meldinger av folk som har sjekket mitt nr på nett og forteller meg det noen uker senere...

Anonymous poster hash: 624af...b34

Min har og en tlf som står på meg, men jeg har skjult nr hans så han slipper slike ting.

Skrevet

Vi har fått utdelt nummeret til alle i klassen, men alle de andre kjenner hverandre godt fra før. Vi er de nye og jeg er så bekymret for at barnet skal være utenfor så derfor prøver jeg å invitere de andre i klassen hjem slik at både jeg og barnet mitt blir bedre kjent med dem.

Er sikkert en god grunn til at hun ikke har svart enda ( sendte meldingen tidlig i dag) så da får jeg sende på en ny melding i morgen. Er livredd for å være hun masete mammaen også.

Takk for svar, Hi

Anonymous poster hash: 702de...de4
Skrevet

Hender jeg leser en mld når jeg er på jobb mens det er kaos bare for å sjekke om det er noe som haster. Da hender det at jeg glemmer å svare senere. Hadde da satt pris på en ny sms eller at den personen ringte.

Anonymous poster hash: 8a89a...534

Samme her. Det kan gå i glemmeboken...

Skrevet

Hva er det med folk som ikke klarer å ringe!? Synes meldinger er så..useriøst?.. Sender stort sett kun meld til mannen og da av typen husk melk og brød...

Anonymous poster hash: 20cdf...57a

Jeg syns melding er helt topp. Da slipper man å svare i nuet, men kan få tenke seg om og evt. organisere litt før man svarer. Dessuten føler jeg det blir mer en åpen invitasjon og ikke noe press. 

Skrevet

Jeg hadde ikke ringt eller sendt en ny melding. Det syns jeg er å presse seg på. Hadde ventet noen dager før jeg evt. kontaktet med sms igjen. 

Skrevet

Kanskje de er like surrete som meg.

Jeg leser gjerne smsen også skal jeg bare gjøre noen ting før jeg svarer,å plutselig har jeg glemt hele meldingen.

Gjør det ikke med vilje!

Skrevet

Hadde det vært meg, så hadde det sannsynligvis vært fordi jeg først hadde brukt lang tid på å tenke på hvordan jeg skulle formulere svaret, så hadde jeg glemt det, så hadde jeg vært redd for at det skulle være for teit å svare etter så lang tid... Jeg hadde satt stor pris på en ny sms og en ny sjanse.

(Jeg har sosial angst.)

Anonymous poster hash: e1467...8f0
Skrevet

Kanskje de er som meg, jeg er opptatt på jobb, og leser ikke meldinger. Og når jeg kommer hjem så er det full pakke ,og jeg glemmer ofte at jeg skal sjekke mobilen, selv om jeg har lyd på mobilen som varsler når meldinger tikker inn....en del av bekjente har gitt opp å melde meg men de ringer .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...