Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Anonymous poster hash: 8a480...350
Bustetroll Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 (endret) Min tisser mens han går på forbeina... Det er ikke noe jeg har lært han da. Han er bare ganske (veldig) rar. Endret 10. september 2013 av Skeptisimo
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Min ene katt kunne sitt også måtte jeg si vær så god når han fikk maten sin ellers rørte han den ikke. Høflig katt Jeg hadde også en ekstremt lydig schæfer. Jeg trengte bare å se på henne så gikk hun å la seg på plassen sin.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Katten vår kan å male, purrpurrpurr Neida, han er en veldig vanlig katt, men han snakker veldig når han ikke får den oppmerksomheten han mener han har krav på... Han åpner innedører selv hvis vi ikke er raske nok ellers så er han veldig flink til å passe på barna når de leker, legger seg på tastaturet på pc eller på nettbrettet når han mener de har sett nok på den dumme tingen, det er jo kunn for at de skal kose med han istedet. Anonymous poster hash: 08f56...22e
Bustetroll Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Min ene katt kunne sitt også måtte jeg si vær så god når han fikk maten sin ellers rørte han den ikke. Høflig katt Jeg hadde også en ekstremt lydig schæfer. Jeg trengte bare å se på henne så gikk hun å la seg på plassen sin. Sånn er min hund og. Har ingen spesielle kommandoer på han, men han forstår seriøst alt.. Jeg kan si "Du Solskjær, kamelonen din ligger på puta di på soverommet vet du", så går han å henter den. Han er KONSTAN aldri mer enn 10 cm bak meg, uansett hvor jeg går. På morran tripper han etter meg med en gang jeg står opp. Men hvis jeg skal ut og komme tilbake, så kan jeg bare si "skal ikke stå opp helt enda, sov litt til du". Så blir han liggende:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå