Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Tar imot alle gode tips!! Ca10kg for mye. Noen gode kick-starter? Anonymous poster hash: e9a3e...2cd
pip pip Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Jeg meldte meg inn på vektklubb.no. Fungerte veldig godt for meg. Ellers så har mange anbefalt grete roede - er en gratis versjon der. Du har lavkarbo diett, dukas dietten, lavkalori, nutrilett osv. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Last ned shapeup-appen. Skriv ned hver minste ting du putter i munnen. Og ikke glem å ta med oljen/smøret du bruker i matlagingen/på brødmaten. Bytt ut brød med knekkebrød. Spis minst mulig unødvendig (snop, potetgull, brus, saft, kjeks, kaker og andre raske karbohydrater) Begrens mengden potet, pasta og ris. Bruk mest mulig rene råvarer til middag (fisk, kjøtt og fugl). Masse grønnsaker og/eller salat til. Dropp dressingen. Og beveg deg mer. Slanking er rimelig enkelt (og gøy faktisk!) Men det krever at du virkelig vil. Du må nok ofre noen goder i hverdagen, men det er absolutt verdt det når man ser resultatene Jeg har selv gått ned 25 kg på under et år på denne måten. Unner meg litt snop på lørdager, ellers ingenting. Har 8 kg igjen til målet. Anonymous poster hash: 582c5...8f8
Irene Adler Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Vektklubb har vært tingen for meg. Har gått ned 11 kg siden 1. juni. Kutt ut A L T av sukker og spis mindre porsjoner. Har en spisedag i uka der jeg kan spise så mye jeg vil, unntatt sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå