Gå til innhold

NEI NEI NEI NEEEEIII....

Anbefalte innlegg

Skrevet

1-0 :(

Anonymous poster hash: 87d6b...1e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke bare jeg som er fotballgal her :D

SKÅL! (Med munholm vel å merke) :P

Endret av Skeptisimo
Skrevet

Skål ja. Vann her , hadde det ikke vært for at jeg er på slankern skulle det ha vært en iskald Corona i hånda her :)

Vi spiller litt bedre nå :D

Ikke var det meningen å være annie heller.

Skrevet

Skål ja. Vann her , hadde det ikke vært for at jeg er på slankern skulle det ha vært en iskald Corona i hånda her :)

Vi spiller litt bedre nå :D

Ikke var det meningen å være annie heller.

Haha, skjønte ikke hva du mente med annie, men etter litt grundig tenking gikk det opp:P

Skrevet

Faen. Nå er vi ute av VM :(

Skrevet

Ja hvis ikke det skjer et mirakel. Men det kom ikke akkurat som et sjokk, så forhåpningene var ikke mye tilstede til å begynne med :P

Skrevet

Ja hvis ikke det skjer et mirakel. Men det kom ikke akkurat som et sjokk, så forhåpningene var ikke mye tilstede til å begynne med :P

Har du noen gang sett afrikanere med ski på beina? Ikke.. Det er som å se nordmenn spille fotball.! :P

Skrevet

Har du noen gang sett afrikanere med ski på beina? Ikke.. Det er som å se nordmenn spille fotball.! :P

Haha:P  

Vi har mange gode spillere, men landslaget er en katastrofe. 

Det spiller liten rolle å ta de beste fra hvert lag, når man ikke klarer å skape et sammarbeidende og fungerende lag ut av de. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...