Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 1-0 Anonymous poster hash: 87d6b...1e5
Bustetroll Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 (endret) Ikke bare jeg som er fotballgal her SKÅL! (Med munholm vel å merke) Endret 10. september 2013 av Skeptisimo
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Skål ja. Vann her , hadde det ikke vært for at jeg er på slankern skulle det ha vært en iskald Corona i hånda her Vi spiller litt bedre nå Ikke var det meningen å være annie heller.
Bustetroll Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Skål ja. Vann her , hadde det ikke vært for at jeg er på slankern skulle det ha vært en iskald Corona i hånda her Vi spiller litt bedre nå Ikke var det meningen å være annie heller. Haha, skjønte ikke hva du mente med annie, men etter litt grundig tenking gikk det opp:P
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Faen. Nå er vi ute av VM
Bustetroll Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Faen. Nå er vi ute av VM Ja hvis ikke det skjer et mirakel. Men det kom ikke akkurat som et sjokk, så forhåpningene var ikke mye tilstede til å begynne med
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Faen. Nå er vi ute av VM Ja hvis ikke det skjer et mirakel. Men det kom ikke akkurat som et sjokk, så forhåpningene var ikke mye tilstede til å begynne med Har du noen gang sett afrikanere med ski på beina? Ikke.. Det er som å se nordmenn spille fotball.!
Bustetroll Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Faen. Nå er vi ute av VM Ja hvis ikke det skjer et mirakel. Men det kom ikke akkurat som et sjokk, så forhåpningene var ikke mye tilstede til å begynne med Har du noen gang sett afrikanere med ski på beina? Ikke.. Det er som å se nordmenn spille fotball.! Haha:P Vi har mange gode spillere, men landslaget er en katastrofe. Det spiller liten rolle å ta de beste fra hvert lag, når man ikke klarer å skape et sammarbeidende og fungerende lag ut av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå