Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Han er jo spik spenna gærn Anonymous poster hash: ed6c6...e3c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Hennig André? Hvem er det? Anonymous poster hash: a04fc...403
Bustetroll Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Ble nysgjerrig på hvem dette var jeg og. SKjønte at det var en kar som prøvde å finne seg en dame?Hvorfor er han så spik spenna gæren?
Ileus Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Han er vel ikke den eneste her inne som er spik spenne gæren da
Musemorbr / Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Min teori er at denne anonyme er den samme som i perioder var hengt seg voldsomt opp i folk i media. Jarle, Hanne Sørvåg, forskjellige kriminelle, ordførersaken, sigridsaken osv... ja det har vært så mange de siste årene at jeg ikke husker en tredjedel. Poenget er at en anonym alltid henger seg voldsomt opp i noen, og starter tråd etter tråd med nedlatende innhold over forholdsvis lange perioder. Jeg antar dette er samme sprø dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå