Gjest Fru Åsta Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Jeg vet at dere synest dette høres uvanlig ut. Men jeg er veldig redd for hva som vil skje i fremtiden. Jeg er redd for at jeg kan utsatt for ulykker eller andre grusomme ting. Jeg går rundt hele dagende og bekymrer meg for ting som kan skje?. Andre som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Overhode ikke. Lever i nuet heldigvis Anonymous poster hash: 7951d...da9
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Bekymret for fremtiden er vel de fleste, nå som det blir blå regjering. Anonymous poster hash: 6f7af...fd1
Gjest Fru Åsta Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 (endret) Det er bare det, at jeg sliter med mye angst. Ja noen ganger er jeg veldig redd for å kaste opp og. For det er noen ganger at jeg føler meg veldig kvalm, og da er jeg veldig redd for å kaste opp. Endret 10. september 2013 av Fru Åsta
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Jeg kan kjenne meg igjen i det du sier og den angsten. Det er etter jeg fikk barn at jeg føler det sånn. Du er ikke alene. Anonymous poster hash: 11ea4...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå