Gå til innhold

Fyllesyk på dag 3..wtf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drakk 1 og 1/2 drink (vodka + appelsinjuice). Stoppet fordi jeg beg å føle meg dårlig. Var fin resten av kvelden og natten..sovnet i halv 4-4 tiden uten å drikke noe mer. Våknet søndagen og kjente at jeg var litt ekkel i hodet, men ikke noe mer enn at jeg klarte å komme meg hjem og legge meg. Sto opp senere og følte meg dårlig.

Gikk og la meg og sto opp på mandag, svimmel og kvalm.. gikk som en alkis til jobb! Kom meg dit, og skulle begynne å jobbe..klarte å jobbe i en halvtime så gikk det rett vest. Kastet aldri opp men ble så dårlig at jeg måtte dra hjem. Lå i hele går, klarte ikke å dra på jobben idag heller. Er så svimmel og uggen når jeg setter meg opp. Klarer bare å ligge. Mamma mener at hvis det ikke går over må jeg dra til legen siden jeg drakk så lite etc. Men hva skjer med kroppen min? Er det virkelig normalt?

Anonymous poster hash: 601c1...053
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drakk du alene eller er det noen sjanse for at det ble puttet noe i drinken din?

Skrevet

Drakk du alene eller er det noen sjanse for at det ble puttet noe i drinken din?

Jeg drakk sammen med ei venninne, så dro jeg alene hjem til en kompis og hadde vill deilig sex hehe;) som jeg var frivillig med på, så neei tror ikke det var noe i drinken min.. Har tenkt tanken selv, men ser ikke hva slags grunn noen av dem skulle ha til å gjøre det.

Skrevet

Er du gravid? Mange som finner ut de er gravide fordi de blir så fyllesyke... Kroppen sin måte å fortelle at det er fryktelig dumt på.

Skrevet

Tenkte gravid jeg å. Jeg var fyllesyk i 9 mnd .....

Skrevet

mmm, sånn oppdaget jeg de 3 siste svangerskapene også....uendelig dårlig, også i så mange dager....

Anonymous poster hash: ebea6...860
Skrevet

Vel.. før på søndagen hadde jeg ikke hatt sex på 8mnd, så tror kanskje at graviditet er ute av bildet, om ikke kroppen min plutselig reagerer veldig fort på en graviditet da siden vi hadde ubeskytta sex den natta ;) 

Jeg har drevet kroppen min hardt i det siste da, gått mye ned i vekt og trent mye. Kan det ha noe å si?

Skrevet

Jeg visste ikke at jeg var gravid å var ute å drakk på byn,å jeg også dro hjem fordi jeg følte meg dårlig til tross for at jeg ikke hadde drukket mye.

Jeg trodde også at jeg var fyllasyk i flere dager etterpå,men viste seg som sagt at jeg var gravid.

Skrevet

Jeg visste ikke at jeg var gravid å var ute å drakk på byn,å jeg også dro hjem fordi jeg følte meg dårlig til tross for at jeg ikke hadde drukket mye.

Jeg trodde også at jeg var fyllasyk i flere dager etterpå,men viste seg som sagt at jeg var gravid.

Ja men så sagt så har jeg ikke hatt sex på 8mnd da, hadde ubeskyttet natt til søndag. Tviler på at om jeg plutselig skulle ha blitt gravid at jeg hadde fått symptomer så tidlig hehe ;)

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Det hår også mye virus om dagen så mulig det er det du kjennrr på. Men jeg er enig med moren din, om det ikke er bedre i morgen burde du ta en telefon til legen :) Masse god bedring så lenge..

Skrevet

nei,da er det nok ikke det :-) men tror kanskje du hadde litt lite å gå på før du drakk, og sprit er jo litt tøfft for kroppen da :-))

men det går nok over.....

Anonymous poster hash: ebea6...860
Skrevet

Ja, håper at det gir seg fort..føler meg tygd og spytta ut igjen :/ Har ikke lyst til legen heller, flaut å trappe opp og si at "hei, jeg er fyllesyk på 4døgnet nå, kan jeg få komme inn til doktormannen" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...