Gå til innhold

Barselgruppe i morgen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt satt opp på barselgruppe via helsestasjonen - veldig såent og krysser fingrene for at damene er hyggelige :D

Vi skal møtes på Storsenteret.

Så er spørsmålet: Hva skal man ha på seg? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ha på deg det du ønsker ;)

Ingen dresscode på barselstreff (med mindre mødrene avtaler bytur ;) )

Jeans og Converse funker til trilletur og cafetur

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Ville gått i de litt finere hverdagsklærne mine jeg;)

Skrevet

Du tar selvsagt på det stiletthælene dine, og så har du en miniflaske bobliss i koppholderen på vogna! :P

Skrevet

Du tar selvsagt på det stiletthælene dine, og så har du en miniflaske bobliss i koppholderen på vogna! :P

Selvsagt *klasker-seg-til-panna* 

Skrevet

Dere er herlige :)

Et spørsmål til ... er det meningen at man bare skal snakke om babyene sine, eller ...? :P

Skrevet

På barseltreffet mitt var kleskoden gamle gravidbukser og avlagte gensere hvor puppen er lett tilgjengelig.

I aller høyeste grad det man kan kalle casual B) . 

Klart du kan snakke om hva du vil. Det er iallefall lett å bli kjent når man har fellesnevneren `baby`. Så klart blir det endel snakk om småttene da. 

Skrevet

Takk for svar, damer :)

Skrevet

Gulp, nattevåk og bæsj er en sikker vinner på tema ;)

Skrevet

Gulp, nattevåk og bæsj er en sikker vinner på tema ;)

Da har jeg lite å bidra med ... Nurket gulper svært sjeldent, han sover godt om natten og har én "stor bleie" ca.hver tredje dag :P
Skrevet

der ser du, her har du noe ;) Analyser gjerne innholdet. 

Skrevet

Jeg har vært i tre barselgrupper. En med mammabukser hele permisjonsåret, mange turer og mye prat om Libero vs Pampers. En med høy glitterfaktorer, gode luncher hjemme hos hverandre og mye prat om annet enn barn. En siste (dørgende kjedelig) med noen få treff og høyt angstnivå hos to av fire. Der ga jeg meg ganske fort. 

Anonymous poster hash: 2f466...5dd
Skrevet

Bare en tanke, men du har ikke hengende en sånn der leppestiftkjole som er så populært om dagen? ;)

Skrevet

Bare en tanke, men du har ikke hengende en sånn der leppestiftkjole som er så populært om dagen? ;)

Nei, men har en flott en med dildoer på :D

Mulig jeg satser på puppedusker, støttestrømper og coiffe?

Skrevet

Nei, men har en flott en med dildoer på :D

Mulig jeg satser på puppedusker, støttestrømper og coiffe?

Nja... Vet ikke om det duger. Mulig du må følge opp med å entre rommet med stil. "MORNA JENTER!" Greit å starte nye ting på en måte som får folk til å virkelig legge merke til at du er med. ;)

Skrevet

Du må ha på deg og babyen de dyreste merkeklærne du eier. Helst Armani eller Dior. Håper du var hos frisøren og tatt mani og pedi. Veldig viktig!

Anonymous poster hash: d4f79...be9
Skrevet

Dukket opp i helt hverdagslige klær, man har jo tross alt "nettopp" født ;)

Skjedde egentlig lite annet enn at vi fikk hilse på hverandre, barna fikk sprøyte, vi snakket litt om utviklingen til de her små og neste treff var neste gang vi skulle ha ny vaksine.. Visste ikke at de barseltreffene var til for å skaffe nye bekjentskaper.. Liker ikke å bli "tvangsplassert" i gruppe med andre, men det var jeg som var mest åpen.. :/

Anonymous poster hash: af117...18d
Skrevet

Helt seriøst... ingen pyntet seg noen gang til de treffene jeg var på. Stikkordene var helt og rent. Fancy nok i barseltiden, der melk og gulp renner. ;)

Skrevet

Om dette er på sandvika storsenter så har jeg sett noen mødre på Barseltreff der og de har på seg hverdag++ og vognene er top notch og babyene har på seg fine klær! Ikke for og alarmere deg men slik er de jeg har sett, håper du kommer i en gruppe som ikke er sååå stiv! Lykke til.

Anonymous poster hash: 9bd7a...8dc

Skrevet (endret)

OK - da blir det en diskret marineblå kjole, perler (som alltid) og moderate hæler ;)

Ikke Sandvika btw.

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...