Gå til innhold

HJELP MEG!! Førstehjelp til mobil som datt i do og ble gjennomvåt? Den skrur seg ikke på. Iphone :-(

Anbefalte innlegg

Skjønner det med bildene. Men ring Apple, du får ny mobil mot og betale 1800 tror jeg det var. Knuste min når den var 3 mnd, fikk ny etter 2 dager. Dropbox er en app du laster ned ;)Anonymous poster hash: 96e87...6da

Hva? Får jeg helt ny mobil når jeg ikke har garanti på en mobil som har knust skjerm og nå fått vann på seg? Mot bare 1800? Jeg bare spør, siden det ikke gir mening da det koster minst 2000 bare å bytte skjerm de fleste steder. :)Anonymous poster hash: f8b39...76b
Vist du har kjøpt den ny selv så skal det ikke være noe problem, og du sa du hadde 5'ern, så da er det ca 1 år den er bare. Jeg fikk ny iallfall uten om og men... Ring og hør du ;)Anonymous poster hash: 96e87...6da

Takk for tips :) Hvorfor får man ny når man ikke har garanti? Hadde du vannskader eller knust skjerm? Kan ikke forstå hvorfor man får ny mobil uten garanti 0.oMobilen er rundt et halvt år gammel. :) Kjøpte den via telenor eller djuice på nett.. Husker ikke helt.. Er det hos apple man får ny? kan man få ny om den er kjøpt hos telenor eller et annet nettsted?   Anonymous poster hash: f8b39...76b
Jeg kasta min i veggen siden jeg var forbanna, hehe... Så den dekka jo det. Men når du har kjøpt hos forhandler har du jo garanti. Jeg kjøpte min via Apple ;)

Anonymous poster hash: 96e87...6da

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...