Bananen Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Blir det mettende nok med bare vann for en hel natt? Jeg pleier å blande 50/50 med vann og melk. Men det står vann på pakka. Men væske er vel væske? Hvordan gjør dere det?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Meir kalorier barre. Anonymous poster hash: 88e74...cb0
Gjest Anybody Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Jeg lagde velli g ved å blande noen skjeer grøtpulver i melken
Bananen Skrevet 10. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2013 Jeg lagde velli g ved å blande noen skjeer grøtpulver i melken Det var ikke så dumt;) Kanskje litt billigere også? Har ikke hatt grøt i hus på mange mnd, siden vesla kun skal spise selv. Men må sammenligne priser jeg nå Brukte du 8mnd grøt da? Mye klumper i ett-års grøten...
Gjest Anybody Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Jeg lagde velli g ved å blande noen skjeer grøtpulver i melken Det var ikke så dumt;) Kanskje litt billigere også? Har ikke hatt grøt i hus på mange mnd, siden vesla kun skal spise selv. Men må sammenligne priser jeg nå Brukte du 8mnd grøt da? Mye klumper i ett-års grøten... Jeg brukte sånn hitsegeøt fra Holle og hadde i mmeblandingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå