Hege-Kristin Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Ja, da har vi prøvd litt på egenhånd, uten å lykkes. Er lei meg fordi alle tester er jo negative. Men har fått ny time til tin-forsøk i oktober, å håper å lykkes da. Nå har vi holdt på både på egenhånd og med prøverør i 7 år, så nå håper vi det snart lykkes for oss også. Grensen min er satt til oktober neste år, da jeg fyller 40. Så håper det går før den tid.
Vizzy Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Kjenner til det med å være drittlei negative tester. Håper du lykkes snart:-) Har du noen barn fra tidligere?
Opp Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 7 år høres umenneskelig ut, en tøff og lang vei, håper du har hatt det bra innimellom slagene. nå bør det virkelig være deres tur!! Masse lykke til
Ønskersegtre:) Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Huff, 7 år er lang tid...Og mye skuffelser... Håper virkelig dere lykkes denne gangen
Tante_Esel Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 lykke til Hvor har dere forsøk? har holdt på med dette prosjektet i 5 år... så jeg vet litt om hvordan det er
Ønskersegtre:) Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 lykke til Hvor har dere forsøk? har holdt på med dette prosjektet i 5 år... så jeg vet litt om hvordan det er 5 år er også lang tid Tante Esel... Får håpe at det er full klaff nå, slik at det blir med de fem åra Jeg symes det er fantastisk hvordan dere holder motet oppe... Jeg kjenner med nedfor bare grunnet den negative testen, og på første forsøk... Men, det er mye på spill da.. Et helt nytt menneske Har du noen barn?
Tante_Esel Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 ingen barn bare gullegget i magen vi har holdt på med ivf siden 2011, og hatt et års pause fra Ivf,,, så det er tøffe tak, men hva gjør man vel ikke for å bli mamma jeg har mistet litt, og vært gravid utenfor livmor også Pluss masse arrvev osv i nedre mageregion... så IVF tror jeg nesten er vår eneste sjangse nå..
Opp Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Ja ! Jeg stemmer også for at du har gullegg i magen! Nå er det søren meg din tur.
Ønskersegtre:) Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Gullegg høres bra ut! Denne gangen blir det helklaff :)
MK73 Skrevet 11. september 2013 #11 Skrevet 11. september 2013 Ja, da har vi prøvd litt på egenhånd, uten å lykkes. Er lei meg fordi alle tester er jo negative. Men har fått ny time til tin-forsøk i oktober, å håper å lykkes da. Nå har vi holdt på både på egenhånd og med prøverør i 7 år, så nå håper vi det snart lykkes for oss også. Grensen min er satt til oktober neste år, da jeg fyller 40. Så håper det går før den tid. Lykke til! Vi ble foreldre etter 7,5 år, 11 forsøk, tre graviditeter og like mange aborter (første svangerskap mistet jeg tvillinger i to omganger). Nå er jeg 29 uker på vei med nr to, 9,5 år etter vi begynte prøvingen. Så det er håp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå