Gå til innhold

Hva syns dere om dildokjolen til Siv

Anbefalte innlegg

Skrevet

:P

Anonymous poster hash: 01199...e60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel strengt tatt leppestifter på den. Ikke min smak, men smaken er jo som baken.

Hva synes du forøvrig om dressen til Stoltenberg?

Anonymous poster hash: f9f43...b17
Skrevet

:PAnonymous poster hash: 01199...e60

Dette sier vel også strengt tatt mer om dem som kommenterer dette, enn om Siv Jensen. Assosiasjoner til dildo pga av en kjole med leppestifter på? Vi har det bra her i landet når det er dette vi velger å fokusere på......

Anonymous poster hash: 60969...449

Skrevet

Godt at noen tør å kle seg litt anderledes, men hadde vært morsommere å se Erna i den kjolen.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke det spøtt om kjolen, men jeg har mer sansen for dem som viser respekt for sine kollegaer enn de som gapskartter og i prinsippet rekker tunge!

Skrevet

Skadefryd gjør meg kvalm. Derfor har siv jensen mistet det lille hun hadde av respekt!

Skrevet

Godt at noen tør å kle seg litt anderledes, men hadde vært morsommere å se Erna i den kjolen.

`liker`

Skrevet

Jeg har ikke sett noen dildokjole på Siv, men har sett en med leppestift. Ikke min smak (det hadde nok heller ikke en dildokjole vært da :P ), men så er nok ikke Siv og jeg på samme bakdel eller rumpeball når det kommer til en del andre ting også. Forstår ikke styret rundt kjolen heller, det er jo bare en kjole.

Skrevet

Vulgær dame rett og slett, uavhengig av kjolen. Men det er kanskje ikke lov å skrive noe negativt om SJ her? Jaja, jeg tar sjansen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...