Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Leser dere skjønnlitteratur? Hva liker dere i såfall best å lese? Og hvis ikke, hva leser dere da? Hva slags utdannelse har dere? Bare nysgjerrig :-) Anonymous poster hash: 86ea3...35f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Leser dere skjønnlitteratur? Hva liker dere i såfall best å lese?Og hvis ikke, hva leser dere da?Hva slags utdannelse har dere? Bare nysgjerrig :-) Anonymous poster hash: 86ea3...35f Kan ikke svare for meg selv, for jeg stemmer KrF. Men søsteren min stemmer FrP. Hun har ikke høyere utdanning, men leser nok mer skjønnlitteratur enn mange andre..... Hun liker også godt biografier. Av forfattere kan nevnes vera Henriksen, Karsten alnæs, Dagfinn grønoset, Martin nexø, Ingvar Ambjørnsen, og maaange flere. Hun leser mye historie, spes fra vikingtiden. Anonymous poster hash: 595c0...c14
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Det er så teit med disse trådene. Det du ønsker å høre er: Jeg har ikke utdannelse utover ungdomsskolen. Jobber i kassa på Kiwi. Leser aldri bøker, men ser på charterfeber da! Også leser jeg her og nå og noen ganger se og hør hvis jeg har råd. Også er jeg alenemor til fire unger med tre forskjellige fedre. Er 22 år. Og røyker rullings. Blir dårlig med mat til unga, er så dyrt med de. Anonymous poster hash: 1e4ec...c7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå