Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Jeg vurderer å gjøre det da jeg har blitt kjempetett og forkjølet i nesen. Hvordan gjør man det? Jeg bare snylter konstant og bruker nesespray, men synes ikke det hjelper lenger... Hjelpes, blir helt gal Anonymous poster hash: 3f19a...122
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Du kan vel bruke et sånn nesehorn, tror du får kjøpt det på apoteket eller helsekosten. Det følger med grei bruksanvisning og er enkelt å bruke
<3 2G <3 Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Horn eller en sprayvatiant på apoteket. Funket godt på meg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Jeg vurderer å gjøre det da jeg har blitt kjempetett og forkjølet i nesen. Hvordan gjør man det? Jeg bare snylter konstant og bruker nesespray, men synes ikke det hjelper lenger... Hjelpes, blir helt gal Anonymous poster hash: 3f19a...122 Trodde ikke man skulle bruke nesespray når man var gravid Anonymous poster hash: c4de1...c09
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Jeg vurderer å gjøre det da jeg har blitt kjempetett og forkjølet i nesen. Hvordan gjør man det? Jeg bare snylter konstant og bruker nesespray, men synes ikke det hjelper lenger... Hjelpes, blir helt gal Anonymous poster hash: 3f19a...122 Trodde ikke man skulle bruke nesespray når man var gravid Anonymous poster hash: c4de1...c09 Du kan bruke neseskyllekanne hvor du selv blander saltvann, og så kan du bruke saltvannsspray/saltvannsampuller. Saltvann løser opp. Men, som jeg har fått merke dette svangerskapet, hvis det først setter seg noe i slimhinnene, så sitter det... De er alt hovne i svangerskapet. Så man kan også kjøpe en sterkere sort, men her er det bare et spray i hvert nesebor tre g dagen, i 10 dager. Anonymous poster hash: 9631a...db4
Nettie+jentungen Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Nesehorn! Jeg sverger til nesehorn etter at jeg endelig fikk det til for et par mnd siden Ellers: Jeg hadde tett nese igjennom nesten hele svangerskapet, fikk tilslutt en kortison nesespray av legen, det hjalp veldig
MammantilNurket Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Kjærevene ... Jeg leste "nese-kylling" ... Jeg kan anbefale "nesehorn" på det sterkeste! God bedring
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Jeg var mye syk de siste 4 mnd i svangerskapet og brukte nesespray. Brukte neseskyllehorn osv men fikk ikke puste om natta. Legen sa det ikke var noe problem å bruke det litt. Det utvider blodkarene men er jo lokalt.. Veldig sprikende meninger om dette! Anonymous poster hash: e48e2...66e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Noen av nesesprayene står det at man ikke skal bruke i svangerskapet, andre står det at man ikke bør bruke, så selv om alle har tilsvarende virkestoffer og det er lite sannsynlig at det er noe problem uansett hvilken man bruker, så holdt jeg meg til de det sto var ok. Apoteket pleier å ha oversikt over hvilke som er ok. Anonymous poster hash: bb9c1...9df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå