Gå til innhold

Nysgjerrig: Du som stemmer frp, hvem er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En Frp'er er enten ung og dum eller blodharry, slik har i hvert fall jeg kategorisert de som stemmer frp ... Men 16,4% av de som stemmer kan vel ikke være det??? Eller?

Så nå spør jeg, med litt ydmykhet, hvem er du som stemmer frp? Jeg trenger visst å oppdatere meg på dette snodige fenomenet... Skal ikke gjøre narr av noen, er bare veldig nysgjerrig :)

Anonymous poster hash: df291...9d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

30 år, bachelor i økonomi, og jobber fullt innen det, ett barn, samboer på 10. året.

Anonymous poster hash: d4fa2...78a

Skrevet

33 år

Utdannet innen administrasjon/ledelse

Jobber som leder i privat sektor

Gift

To barn

Anonymous poster hash: ebb27...30d

Skrevet

Jeg stemmer FrP. Ikke alt jeg liker ved partiet og er ikke blod fan av Siv, men de er det eneste partiet som tør å snakke om kriminalitet, straff, innvandring og asylpolitikk. Trenger absolutt ikke være rasist av den grunn. Norske straffeutmålinger for drap, voldtekt etc er latterlig lavt i Norge. FrP tør å sette det på dagsorden!!

Men det et umulig å like alt et parti står for, man må velge sine kampsaker.

Min søster ble drept av sin kjæreste. Han er i dag en fri mann, under 10 år siden hun ble mishandlet og drept!!!!

Jeg et adjunkt, familiemamma og grei

Anonymous poster hash: c7bcb...bb4

Skrevet

32år. Gift med en utenlandsk mann . 3 barn . Sykepleier .

Anonymous poster hash: 82e98...d37

Skrevet

Gift og 2 barn.
Bachelor i økonomi med god jobb. Mann som er siv.ing og jobber innen olje og gass.
Bur i by på Vestlandet.
Liker å være med familie og venner, reiser mye både med fly og campingvogn, elsker netflix og krimbøker.

Anonymous poster hash: b6c5d...2b4
Skrevet

Takk for svar, damer :) Dere har virkelig motbevist min påstand om hvem en frp'er er!

Håper flere kommer med innlegg!

Anonym #4: Forferdelig å lese om søsteren din. Jeg er veldig enig i at straffeutmålingene er for lave, har selv mennesker jeg er veldig glad i som har blitt utsatt for forferdelige overgrep. De er merket for livet, overgriperen gikk fri etter noen år.

Anonymous poster hash: df291...9d2
Skrevet

25 år

Samboer

2 barn

Eier hus i Østfold ett sted

Jeg er utdannet tømrer, men jobber ppd i butikk og kommunen, på vei til å omskolere meg.

Samboer er utdannet annleggsmaskin-mekaniker, men har en lederstilling på Norges største vvs-lager.

Ellers liker vi å være på fjellet, fisketurer, eier 3 amerikanske veteran-biler, driver mye med hagearbeid og oppussing.

Vi har nok ikke over gjennomsnittet med penger, men klarer oss bra og mangler ingenting;)

Anonymous poster hash: 1036c...dba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...