Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 En Frp'er er enten ung og dum eller blodharry, slik har i hvert fall jeg kategorisert de som stemmer frp ... Men 16,4% av de som stemmer kan vel ikke være det??? Eller? Så nå spør jeg, med litt ydmykhet, hvem er du som stemmer frp? Jeg trenger visst å oppdatere meg på dette snodige fenomenet... Skal ikke gjøre narr av noen, er bare veldig nysgjerrig Anonymous poster hash: df291...9d2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 30 år, bachelor i økonomi, og jobber fullt innen det, ett barn, samboer på 10. året. Anonymous poster hash: d4fa2...78a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 33 år Utdannet innen administrasjon/ledelse Jobber som leder i privat sektor Gift To barn Anonymous poster hash: ebb27...30d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Jeg stemmer FrP. Ikke alt jeg liker ved partiet og er ikke blod fan av Siv, men de er det eneste partiet som tør å snakke om kriminalitet, straff, innvandring og asylpolitikk. Trenger absolutt ikke være rasist av den grunn. Norske straffeutmålinger for drap, voldtekt etc er latterlig lavt i Norge. FrP tør å sette det på dagsorden!! Men det et umulig å like alt et parti står for, man må velge sine kampsaker. Min søster ble drept av sin kjæreste. Han er i dag en fri mann, under 10 år siden hun ble mishandlet og drept!!!! Jeg et adjunkt, familiemamma og grei Anonymous poster hash: c7bcb...bb4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 32år. Gift med en utenlandsk mann . 3 barn . Sykepleier . Anonymous poster hash: 82e98...d37
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Gift og 2 barn.Bachelor i økonomi med god jobb. Mann som er siv.ing og jobber innen olje og gass.Bur i by på Vestlandet.Liker å være med familie og venner, reiser mye både med fly og campingvogn, elsker netflix og krimbøker. Anonymous poster hash: b6c5d...2b4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Takk for svar, damer Dere har virkelig motbevist min påstand om hvem en frp'er er! Håper flere kommer med innlegg! Anonym #4: Forferdelig å lese om søsteren din. Jeg er veldig enig i at straffeutmålingene er for lave, har selv mennesker jeg er veldig glad i som har blitt utsatt for forferdelige overgrep. De er merket for livet, overgriperen gikk fri etter noen år. Anonymous poster hash: df291...9d2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 25 år Samboer 2 barn Eier hus i Østfold ett sted Jeg er utdannet tømrer, men jobber ppd i butikk og kommunen, på vei til å omskolere meg. Samboer er utdannet annleggsmaskin-mekaniker, men har en lederstilling på Norges største vvs-lager. Ellers liker vi å være på fjellet, fisketurer, eier 3 amerikanske veteran-biler, driver mye med hagearbeid og oppussing. Vi har nok ikke over gjennomsnittet med penger, men klarer oss bra og mangler ingenting;) Anonymous poster hash: 1036c...dba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå