Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #1 Skrevet 10. september 2013 Supert om noen trenger ny jakke i familien:) Anonymous poster hash: 0fd9f...8e1
Elsker livet Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Det er bra Bare synd å kjøpe klær på stormberg er som å delta i et lotteri, man aner ikke hvilken størrelse man skal ta M eller XXXL?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Jeg har sendt Mail til kundeservice om størrelsespørsmål flere ganger, og har alltid fått god hjelp:) Anonymous poster hash: 0fd9f...8e1
Elsker livet Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Jeg har sendt Mail til kundeservice om størrelsespørsmål flere ganger, og har alltid fått god hjelp:) Anonymous poster hash: 0fd9f...8e1 Jeg merker jeg er litt negtiv i dag, generelt. Så beklager det. Stormberg har god kundeservice og ser de er greie med å hjelpe kunder som har problemer med varen. Jeg handler der flere ganger i året, men jeg hadde nok handlet oftere om de var mer presise ved tanke på målene i størrelsene. Jeg kjøpte f,eks en jakke til 2.5 åringen i str. 1 år til vinteren som er god og romslig. Da hadde tidligere kunder skrevet den var det, så jeg var klar over det da jeg bestilte. Jeg kjøpte også en fleecejakke til meg selv i str. XXL som jeg knapt fikk lukket over hoftene. Armene var 15 cm for lange. Tok litt i fordi kunder hadde sagt den var liten. Det er så variert om det blir bra eller ei. Hadde de hatt handlekonto kunne en bare bestilt ett lass, prøvd hjemme og sendt tilbake det som ikke passer før en betaler for det.
DaTuMa Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Jeg liker også stormberg sine klær men enig i det med størrelsen. Jeg skulle kjøpe en turbukse her om dagen. Bruker vanligvis str 36/ xs-s.....i turbuksa måtte jeg opp i large og den var trang i livet har en annen turbukse fra dem i xs som er litt for stor. Man må vel nesten prøve i butikken og bestille etterpå
Elsker livet Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Jeg liker også stormberg sine klær men enig i det med størrelsen. Jeg skulle kjøpe en turbukse her om dagen. Bruker vanligvis str 36/ xs-s.....i turbuksa måtte jeg opp i large og den var trang i livet har en annen turbukse fra dem i xs som er litt for stor. Man må vel nesten prøve i butikken og bestille etterpå Synd det er for langt til nærmeste butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå