Gå til innhold

når forsvinner aap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilken støtterordning går de som mottar aap nå under?

Anonymous poster hash: 994f2...8c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er aap?

Anonymous poster hash: c2b2a...462
Skrevet

AAP forsvinner ikke. Tenker du på det snakket om at det i mars neste år er mange som da har gått maxtiden på AAP, 4 år? AAP er en statlig ytelse. Skjønner ikke helt spørsmålet ditt om hvilken støtteordning osv. Kan du utdype eller omformulere, så kanskje jeg kan svare deg?

Skrevet

Hva, er det en maksgrense på AAP? Tror jeg har gått på det i 6 år nå :S Huff da. Jeg som skal ut i abeidstrening om en måned! (igjen...)

Anonymous poster hash: 2716e...80c
Skrevet

Hva, er det en maksgrense på AAP? Tror jeg har gått på det i 6 år nå :S Huff da. Jeg som skal ut i abeidstrening om en måned! (igjen...)

Det er umulig at du har hatt AAP i 6 år. Det er fire år i mars -14 siden AAP ble opprettet. Da samlet de rehabiliteringspenger, midlertidig ufør og et par ytelser til til en ytelse: AAP. Og det er en makstid på 4 år, men man kan i spesielle tilfeller få forlengelse.

Skrevet

Det er umulig at du har hatt AAP i 6 år. Det er fire år i mars -14 siden AAP ble opprettet. Da samlet de rehabiliteringspenger, midlertidig ufør og et par ytelser til til en ytelse: AAP. Og det er en makstid på 4 år, men man kan i spesielle tilfeller få forlengelse.

Å, vel, du kan ha rett. Det var omtrent lik stønad, med et annet navn, jeg fikk før AAP ble opprettet. Får håpe jeg får forlengelse da, slik at jeg får arbeidstreningen... 

Skrevet

Å, vel, du kan ha rett. Det var omtrent lik stønad, med et annet navn, jeg fikk før AAP ble opprettet. Får håpe jeg får forlengelse da, slik at jeg får arbeidstreningen... 

Om du er i arbeidstrening for å komme deg ut i arbeid igjen så er jo du under tiltak og har derfor rett på støtte frem til 3 mnd etter du er ferdig med trening og fra du er "friskmeldt" til å ut i arbeid. Dersom du oppnår bare en viss prosent arbeidsfør går du med den fordelingen over på uføretrygd og arbeider det du klarer. 

Anonymous poster hash: 514a3...532

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...