Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Jeg vet det er tabu å prate om. "Rett" etter terrorangrepet går arbeiderpartiet opp i målinger, samtidig med sjokket etter 22 juli. Men så merker man i media, på nettet og flere fora rundt omkring at folk begynner å tenke.. "Hm, er det noe i budskapet bak angrepet?" Og samtidig vokser Høyre og ender opp sånn det er i dag. Og frp. Jeg trur angrepet medvirket til dette regjeringsskifte Anonymous poster hash: 96812...dbf
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Nei... Tapet skyldes mest at Ap er avhengige av SV, og at SV gikk mer eller mindre i bakken. Anonymous poster hash: bd4fd...642
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #3 Skrevet 10. september 2013 Må nok dessverre innrømme at det var en av grunnene til at jeg skiftet side. Tabu, javel. Men for de som klarer å se forbi de forferdelige handlingene til ABB, så skal man ikke kimse av budskapet hans.. Anonymous poster hash: 78d51...01d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Må nok dessverre innrømme at det var en av grunnene til at jeg skiftet side. Tabu, javel. Men for de som klarer å se forbi de forferdelige handlingene til ABB, så skal man ikke kimse av budskapet hans.. Anonymous poster hash: 78d51...01d Enig med denne.. Og i ettertid så har det handlet mye om å motbevise ABB, hans valg og meninger og derfor ikke blitt gjort noe med.. Anonymous poster hash: cbcae...ee6
*Yuna* Skrevet 10. september 2013 #5 Skrevet 10. september 2013 Må nok dessverre innrømme at det var en av grunnene til at jeg skiftet side. Tabu, javel. Men for de som klarer å se forbi de forferdelige handlingene til ABB, så skal man ikke kimse av budskapet hans.. Anonymous poster hash: 78d51...01d Enig med denne.. Og i ettertid så har det handlet mye om å motbevise ABB, hans valg og meninger og derfor ikke blitt gjort noe med.. Anonymous poster hash: cbcae...ee6 Dette blir jeg skremt av!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #6 Skrevet 10. september 2013 Må nok dessverre innrømme at det var en av grunnene til at jeg skiftet side. Tabu, javel. Men for de som klarer å se forbi de forferdelige handlingene til ABB, så skal man ikke kimse av budskapet hans.. Anonymous poster hash: 78d51...01d Enig med denne.. Og i ettertid så har det handlet mye om å motbevise ABB, hans valg og meninger og derfor ikke blitt gjort noe med.. Anonymous poster hash: cbcae...ee6 Dette blir jeg skremt av! Jeg også! Skjult fremmedfrykt og -hat... Fytti... Anonymous poster hash: 6e26a...c48
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #7 Skrevet 10. september 2013 Må nok dessverre innrømme at det var en av grunnene til at jeg skiftet side. Tabu, javel. Men for de som klarer å se forbi de forferdelige handlingene til ABB, så skal man ikke kimse av budskapet hans.. Anonymous poster hash: 78d51...01d Enig med denne.. Og i ettertid så har det handlet mye om å motbevise ABB, hans valg og meninger og derfor ikke blitt gjort noe med.. Anonymous poster hash: cbcae...ee6 Dette blir jeg skremt av! Jeg også!Skjult fremmedfrykt og -hat... Fytti... Anonymous poster hash: 6e26a...c48 Ja, jeg og. Dette kan dere ikke mene seriøst? Anonymous poster hash: 9f78f...aed
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #8 Skrevet 10. september 2013 Men for de som klarer å se forbi de forferdelige handlingene til ABB, så skal man ikke kimse av budskapet hans.. Anonymous poster hash: 78d51...01d Og hva er budskapet hans, at man skal sable ned unge mennesker i hopevis fordi de ikke har samme brune ståsted som en selv? Og det skal man altså ikke kimse (for et uttrykk å bruke i denne sammenheng) av? Anonymous poster hash: ff540...263
skjotta Skrevet 10. september 2013 #9 Skrevet 10. september 2013 Se på historien. .. det er normalt og til og med forventet med regjeringsskifte etter 8 år. Folk tror alltid gresset er grønnere på den andre siden. Slik holdes politikerene på tå hev.
Gjest Julia1984 Skrevet 10. september 2013 #10 Skrevet 10. september 2013 Tror folk er modne for litt endring...derfor ble valgresultatet slik! Synes det skal bli spennende selv om jeg ikke tror vi merker så store endringer i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #11 Skrevet 10. september 2013 Herregud, vi kommer jo uansett ikke til å merke noen særlig endring. Dessuten er ikke det grunnen til at jeg stemte blått, men fordi jeg ønsker å se forandring i skole, helsevesen og veier blandt annet. Anonymous poster hash: 68aa9...0c6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #12 Skrevet 10. september 2013 Må nok dessverre innrømme at det var en av grunnene til at jeg skiftet side. Tabu, javel. Men for de som klarer å se forbi de forferdelige handlingene til ABB, så skal man ikke kimse av budskapet hans.. Anonymous poster hash: 78d51...01d Enig med denne.. Og i ettertid så har det handlet mye om å motbevise ABB, hans valg og meninger og derfor ikke blitt gjort noe med.. Anonymous poster hash: cbcae...ee6 Dette blir jeg skremt av! Jeg også! Skjult fremmedfrykt og -hat... Fytti... Anonymous poster hash: 6e26a...c48 Ikke skjult fremmedfrykt. Det kan jeg til en viss grad godta at noen lider av. Åpent fremmedhat derimot er mye værre. Anonymous poster hash: cbd4c...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå