Gå til innhold

Nå ryker maksprisen på barnehage.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere som stemmer FrP har råd til å betale 5000,- for barnehageplass

Anonymous poster hash: 2118e...4b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.

Anonymous poster hash: f0e78...676

Skrevet

Blir 10 000 i barnehageutgifter per måned her da :(

Anonymous poster hash: 24ae3...c2b
Skrevet

Blir 10 000 i barnehageutgifter per måned her da :(

Anonymous poster hash: 24ae3...c2b

tror dere at dere får gjennomslag for det?

Anonymous poster hash: 2b086...303

Skrevet

Var ikke de som stemmer FrP egoister da? Synes det det er dere som klager her som er egoister nå altså.

Skrevet

Den gjennomsnittlige FrP velger er ikke egoistisk. Men de skyter seg selv i foten uten å være klar over det.

Skrevet

Du tar feil. Forskjellen utjevnes ved innsparte bompenger og lavere bensinpris. Tar jeg med tv-lisens, dokumentavgift og arveavgift i regnestykket, blir barnehageplassene omtrent gratis. Ergo: blå regjering =gratis barnehage.

Anonymous poster hash: a6b02...de1
Skrevet

Du tar feil. Forskjellen utjevnes ved innsparte bompenger og lavere bensinpris. Tar jeg med tv-lisens, dokumentavgift og arveavgift i regnestykket, blir barnehageplassene omtrent gratis. Ergo: blå regjering =gratis barnehage.

Blir nok ikke bare bhg som koster mer du. Det meste må du betale mer for!

Anonymous poster hash: dadae...3bf

Skrevet

Godt jeg er alenemamma å får støttet 65 % av barnehageregningen uansett :P

Skrevet

Blir nok ikke bare bhg som koster mer du. Det meste må du betale mer for!

Anonymous poster hash: dadae...3bf

Tøv.

Skrevet

Det var vel 2000 mer i året og ikke i måneden?

Jeg er skuffet over resultatet i dag, men må ikke svartmale alt for mye ;)

Anonymous poster hash: 3ca21...f4d

Skrevet

Tror du ja. Dagens støtteordninger kommer til å endres betraktelig. De blå ønsker ikke en velferdsstat. Følg med i timen!

Skrevet

Det er 200,- mer for de med nomal inntekt i måneden som Høyre skriver.

Anonymous poster hash: 7de2b...914
Skrevet

Både Høyre og Frp vil redusere og helst fjerne støtteordninger til aleneforsørgere så ikke ta noe for gitt.....

Anonymous poster hash: bae13...f0f

Skrevet

Både Høyre og Frp vil redusere og helst fjerne støtteordninger til aleneforsørgere så ikke ta noe for gitt.....

Bra at de får jobbet litt da ;)

Skrevet

Bra at de får jobbet litt da ;)

Det stilles allerede krav til aktivitet. Høyre ønsker 1 år på overgangsstønad og så over på AAP, merkelig nok, til den som ikke får seg jobb.

Vet ikke helt om det vil få flere i jobb? Jeg tenker tvert imot, jeg da.....

Skrevet

Både Høyre og Frp vil redusere og helst fjerne støtteordninger til aleneforsørgere så ikke ta noe for gitt..... Anonymous poster hash: bae13...f0f

Høres bra ut! Kjenner ei alenemor med 3 barn som får utbetalt alt mulig rart av stønader og får til sammen ca 25 000 netto utbetalt hver mnd. Hun gidder ikke å jobbe pga hun vil ikke klare å tjene så mye netto per mnd, sa hun.

Og i tillegg til det er hun ikke norsk, har ikke brydd seg om å lære norsk ordentlig eller integrere seg i det norske samfunnet.

Anonymous poster hash: 94c3c...4fa

Skrevet

Både Høyre og Frp vil redusere og helst fjerne støtteordninger til aleneforsørgere så ikke ta noe for gitt..... Anonymous poster hash: bae13...f0f

Høres bra ut! Kjenner ei alenemor med 3 barn som får utbetalt alt mulig rart av stønader og får til sammen ca 25 000 netto utbetalt hver mnd. Hun gidder ikke å jobbe pga hun vil ikke klare å tjene så mye netto per mnd, sa hun.

Og i tillegg til det er hun ikke norsk, har ikke brydd seg om å lære norsk ordentlig eller integrere seg i det norske samfunnet.

Klart det burde fjernes fordi du kjenner ei med 3 unger..... G J E S P !

Skrevet

Du høres misunnelig ut fordi hun får noen goder som du ikke får

Anonymous poster hash: 91f51...bdd

Skrevet

Jeg tror uansett at du, som alenemamme, må belage deg på langt skrinnere tider fremover.

Anonymous poster hash: 44320...155

Skrevet

Det er 200,- mer for de med nomal inntekt i måneden som Høyre skriver. Anonymous poster hash: 7de2b...914

Og jeg betaler gladelig 200kr ekstra i mnd når de pengene går til økt kvalitet og nemanning i barnehagen! Det syns jeg faktisk barna mine er verdt :)

Skrevet

*bemanning

Er vel ikkje snakk om å auke budsjettet til bhg, men å auke foreldrebetaling og minske tilskot :(
Skrevet

Hvem tar feil, sa du?? Kanskje du bør lese deg litt opp på politikken??  Bommene som står, skal stå - men det skal begrenses å bygge nye. Tv-lisensen skal fremdeles være der, bare at økningen ikke skal være så stor fra år til år. Lavere bensinpriser kan være vanskelig å få til pga miljøavgifter mm. FrP sier mye som kanskje høres fantastisk ut, men som dessverre ikke er gjennomførbart (det er Høyre som er det styrende partiet, ikke FrP..).

Anonymous poster hash: b7ef6...928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...