Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Håper dere som stemmer FrP har råd til å betale 5000,- for barnehageplass Anonymous poster hash: 2118e...4b5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Hehe. Anonymous poster hash: f0e78...676
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Blir 10 000 i barnehageutgifter per måned her da Anonymous poster hash: 24ae3...c2b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Blir 10 000 i barnehageutgifter per måned her da Anonymous poster hash: 24ae3...c2b tror dere at dere får gjennomslag for det? Anonymous poster hash: 2b086...303
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Var ikke de som stemmer FrP egoister da? Synes det det er dere som klager her som er egoister nå altså. Anonymous poster hash: f0e78...676
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Den gjennomsnittlige FrP velger er ikke egoistisk. Men de skyter seg selv i foten uten å være klar over det. Anonymous poster hash: 2118e...4b5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Slapp av: http://www.hoyre.no/Flere+barnehageopptak+med+H%C3%B8yre.d25-T2lHI2P.ips Anonymous poster hash: 7de2b...914
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #8 Skrevet 9. september 2013 Du tar feil. Forskjellen utjevnes ved innsparte bompenger og lavere bensinpris. Tar jeg med tv-lisens, dokumentavgift og arveavgift i regnestykket, blir barnehageplassene omtrent gratis. Ergo: blå regjering =gratis barnehage. Anonymous poster hash: a6b02...de1
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #9 Skrevet 9. september 2013 Du tar feil. Forskjellen utjevnes ved innsparte bompenger og lavere bensinpris. Tar jeg med tv-lisens, dokumentavgift og arveavgift i regnestykket, blir barnehageplassene omtrent gratis. Ergo: blå regjering =gratis barnehage. Anonymous poster hash: a6b02...de1 Blir nok ikke bare bhg som koster mer du. Det meste må du betale mer for! Anonymous poster hash: dadae...3bf
me_87 Skrevet 9. september 2013 #10 Skrevet 9. september 2013 Godt jeg er alenemamma å får støttet 65 % av barnehageregningen uansett
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #11 Skrevet 9. september 2013 Du tar feil. Forskjellen utjevnes ved innsparte bompenger og lavere bensinpris. Tar jeg med tv-lisens, dokumentavgift og arveavgift i regnestykket, blir barnehageplassene omtrent gratis. Ergo: blå regjering =gratis barnehage. Anonymous poster hash: a6b02...de1 Blir nok ikke bare bhg som koster mer du. Det meste må du betale mer for! Anonymous poster hash: dadae...3bf Tøv. Anonymous poster hash: a6b02...de1
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #12 Skrevet 9. september 2013 Det var vel 2000 mer i året og ikke i måneden? Jeg er skuffet over resultatet i dag, men må ikke svartmale alt for mye Anonymous poster hash: 3ca21...f4d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #13 Skrevet 9. september 2013 Godt jeg er alenemamma å får støttet 65 % av barnehageregningen uansett Tror du ja. Dagens støtteordninger kommer til å endres betraktelig. De blå ønsker ikke en velferdsstat. Følg med i timen! Anonymous poster hash: 2118e...4b5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #14 Skrevet 9. september 2013 Det er 200,- mer for de med nomal inntekt i måneden som Høyre skriver. Anonymous poster hash: 7de2b...914
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #15 Skrevet 9. september 2013 Godt jeg er alenemamma å får støttet 65 % av barnehageregningen uansett Både Høyre og Frp vil redusere og helst fjerne støtteordninger til aleneforsørgere så ikke ta noe for gitt..... Anonymous poster hash: bae13...f0f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #16 Skrevet 9. september 2013 Godt jeg er alenemamma å får støttet 65 % av barnehageregningen uansett Både Høyre og Frp vil redusere og helst fjerne støtteordninger til aleneforsørgere så ikke ta noe for gitt..... Anonymous poster hash: bae13...f0f Bra at de får jobbet litt da Anonymous poster hash: f0e78...676
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #17 Skrevet 9. september 2013 Godt jeg er alenemamma å får støttet 65 % av barnehageregningen uansett Både Høyre og Frp vil redusere og helst fjerne støtteordninger til aleneforsørgere så ikke ta noe for gitt..... Anonymous poster hash: bae13...f0f Bra at de får jobbet litt da Anonymous poster hash: f0e78...676 Det stilles allerede krav til aktivitet. Høyre ønsker 1 år på overgangsstønad og så over på AAP, merkelig nok, til den som ikke får seg jobb. Vet ikke helt om det vil få flere i jobb? Jeg tenker tvert imot, jeg da..... Anonymous poster hash: bae13...f0f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 Godt jeg er alenemamma å får støttet 65 % av barnehageregningen uansett Både Høyre og Frp vil redusere og helst fjerne støtteordninger til aleneforsørgere så ikke ta noe for gitt..... Anonymous poster hash: bae13...f0f Høres bra ut! Kjenner ei alenemor med 3 barn som får utbetalt alt mulig rart av stønader og får til sammen ca 25 000 netto utbetalt hver mnd. Hun gidder ikke å jobbe pga hun vil ikke klare å tjene så mye netto per mnd, sa hun. Og i tillegg til det er hun ikke norsk, har ikke brydd seg om å lære norsk ordentlig eller integrere seg i det norske samfunnet. Anonymous poster hash: 94c3c...4fa
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 Godt jeg er alenemamma å får støttet 65 % av barnehageregningen uansett Både Høyre og Frp vil redusere og helst fjerne støtteordninger til aleneforsørgere så ikke ta noe for gitt..... Anonymous poster hash: bae13...f0f Høres bra ut! Kjenner ei alenemor med 3 barn som får utbetalt alt mulig rart av stønader og får til sammen ca 25 000 netto utbetalt hver mnd. Hun gidder ikke å jobbe pga hun vil ikke klare å tjene så mye netto per mnd, sa hun. Og i tillegg til det er hun ikke norsk, har ikke brydd seg om å lære norsk ordentlig eller integrere seg i det norske samfunnet. Anonymous poster hash: 94c3c...4fa Klart det burde fjernes fordi du kjenner ei med 3 unger..... G J E S P ! Anonymous poster hash: bae13...f0f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #20 Skrevet 10. september 2013 Godt jeg er alenemamma å får støttet 65 % av barnehageregningen uansett Både Høyre og Frp vil redusere og helst fjerne støtteordninger til aleneforsørgere så ikke ta noe for gitt..... Anonymous poster hash: bae13...f0f Høres bra ut! Kjenner ei alenemor med 3 barn som får utbetalt alt mulig rart av stønader og får til sammen ca 25 000 netto utbetalt hver mnd. Hun gidder ikke å jobbe pga hun vil ikke klare å tjene så mye netto per mnd, sa hun. Og i tillegg til det er hun ikke norsk, har ikke brydd seg om å lære norsk ordentlig eller integrere seg i det norske samfunnet. Anonymous poster hash: 94c3c...4fa Du høres misunnelig ut fordi hun får noen goder som du ikke får Anonymous poster hash: 91f51...bdd
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #21 Skrevet 10. september 2013 Godt jeg er alenemamma å får støttet 65 % av barnehageregningen uansett Jeg tror uansett at du, som alenemamme, må belage deg på langt skrinnere tider fremover. Anonymous poster hash: 44320...155
Fullrulle86 Skrevet 10. september 2013 #22 Skrevet 10. september 2013 Det er 200,- mer for de med nomal inntekt i måneden som Høyre skriver. Anonymous poster hash: 7de2b...914 Og jeg betaler gladelig 200kr ekstra i mnd når de pengene går til økt kvalitet og nemanning i barnehagen! Det syns jeg faktisk barna mine er verdt
☆☆☆ Skrevet 10. september 2013 #24 Skrevet 10. september 2013 *bemanningEr vel ikkje snakk om å auke budsjettet til bhg, men å auke foreldrebetaling og minske tilskot
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #25 Skrevet 10. september 2013 Du tar feil. Forskjellen utjevnes ved innsparte bompenger og lavere bensinpris. Tar jeg med tv-lisens, dokumentavgift og arveavgift i regnestykket, blir barnehageplassene omtrent gratis. Ergo: blå regjering =gratis barnehage. Anonymous poster hash: a6b02...de1 Hvem tar feil, sa du?? Kanskje du bør lese deg litt opp på politikken?? Bommene som står, skal stå - men det skal begrenses å bygge nye. Tv-lisensen skal fremdeles være der, bare at økningen ikke skal være så stor fra år til år. Lavere bensinpriser kan være vanskelig å få til pga miljøavgifter mm. FrP sier mye som kanskje høres fantastisk ut, men som dessverre ikke er gjennomførbart (det er Høyre som er det styrende partiet, ikke FrP..). Anonymous poster hash: b7ef6...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå