Gå til innhold

Sitter og ser på statuser på Facebook nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vennelisten min har jeg folk med veldig ulik bakgrunn og sosial klasse.

Hva kommer det av at psykologen, forfatteren, læreren, musikeren og regissøren, det vil si mennesker som kan beskrives som velutdannede og ressurssterke river seg i håret over valgresultatet?

På vennelisten min har jeg også folk som knapt har fullført ungdomsskolen, som er trygdede eller arbeidsledige (ofte etter eget ønske), er selverklært "Harry" og ble gravide som tenåringer - disse jubler over resultatene.

Veldig rart synes jeg.

Anonymous poster hash: 58d22...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det på min venneliste også. Frp tiltrekker seg mye rart.....

Anonymous poster hash: f7b3e...606
Skrevet

Her er det omvendt. Ja, rart.

Anonymous poster hash: 3cf74...29d

Skrevet

Det er jo sikkert at "alle" i næringslivet har stemt Høyre. Og de er da ressurssterke?

Skrevet

Hos meg har alle med lav/ingen utdanning oppdatert om skuffende resultat og høytutdannede fryder seg

Skrevet

Sånn er det her og.

Men det er noen advokater som har mer penger enn de klarer å bruke som stemmer høyre.

Anonymous poster hash: 481f3...bc8

Skrevet

Jøss, hos meg er det stort sett motsatt :)

Skrevet

Hehe. Her er det helt omvendt. Men en ting går igjen, de som er skuffet, er lærere. Selv har jeg helt vanlig bachelorutdanning og mellomlederstilling med helt gjennomsnittlig lønn, og er meget fornøyd med resultatet.

Anonymous poster hash: e95ff...775

Skrevet

De eneste valg statusene jeg har på min vegg er sutre statuser...

Skrevet

Jeg har i hovedsak høyt utdannede mennesker på min venneliste, newsfeeden min er full av jubel og glede.

Anonymous poster hash: f27db...954

Skrevet

Både Høyre, V, AP og SV har mange velgere med høy utdannelse. FrP og KrF har velgere med henholdsvis lavest utdannelse, og lavest inntekt.

Anonymous poster hash: ef144...fea
Skrevet

Mange av mine facebookvenner har høyere utdannelse og sørger over resultatet, men det har nok mest med at mine venner ofte er enige med meg politisk.

Hadde jeg selv stemt høyre, hadde jeg sikkert hatt flere høyt utdannede høyrestemmere som jubler på vennelisten min. Enkelt og greit.

De få som jubler over FrP's fremgang på min facebookliste er derimot de uten VGS, eller kun VGS.

Anonymous poster hash: ef144...fea
Skrevet

Omvendt? Hva vil det si? Hva er de utdannet til eller jobber som , de som stemmer Frp hos deg?

Anonymous poster hash: d0842...f5a

Skrevet

Jeg har i hovedsak høyt utdannede mennesker på min venneliste, newsfeeden min er full av jubel og glede.

Hva jobber de som da? 

Skrevet

Omvendt? Hva vil det si? Hva er de utdannet til eller jobber som , de som stemmer Frp hos deg?

Ombendt av det HI sier, og jeg snakker om blått og rødt!

Skrevet

Hva jobber de som da?

Lærere, leger, et par kiropraktorer, jurister, farmasøyter, barnevernspedagoger og ingeniører. Mange Venstre velgere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...