Natti11 Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med kobber spiral? Vurderer å få det satt inn etter at den lille er kommet ut. Vi har snakket om ett barn til men da om en to tre år. Jeg reagerer ikke så bra på hormoner i piller osv så lurte på om dette kunne være ett godt alternativ?
Sunnmøringen Skrevet 10. september 2013 #2 Skrevet 10. september 2013 Fikk satt inn kobberspiral av samme grunn som deg. Bør unngå hormoner...Gikk bra noen mnd, men så var jeg plutselig GRAVID!!! Dro til lege for å få konstatert min mistanke, samt få fjernet spiralen. Og vet du hva legen sa!! "Dette skjer ofte, kobberspiral er på langt nær så trygg som hormonspiral og p-piller." Kjente jeg ble forbanna! DET burde jo de fortelle FØR jeg satt inn kobberspiralen.
Natti11 Skrevet 10. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2013 Fikk satt inn kobberspiral av samme grunn som deg. Bør unngå hormoner...Gikk bra noen mnd, men så var jeg plutselig GRAVID!!! Dro til lege for å få konstatert min mistanke, samt få fjernet spiralen. Og vet du hva legen sa!! "Dette skjer ofte, kobberspiral er på langt nær så trygg som hormonspiral og p-piller." Kjente jeg ble forbanna! DET burde jo de fortelle FØR jeg satt inn kobberspiralen. Jeg leste noe sted at den skulle være 99,4 % sikker. Men tenkte jeg skulle høremed noen som har erfaring. Da skal jeg høre meg litt rundt etter de med hormoner i stedet. Den lille snuppa nå kom som en lykkelig overraskelse, men det er ikke helt plass for to overraskelser med en gang. Vi får starte med en tenker jeg
3 jenter <3 Skrevet 10. september 2013 #4 Skrevet 10. september 2013 Har hatt kobberspiral to ganger, fungert utmerket!! Legen min sier den er akkurat like trygg som alt annet, han hadde ikke opplevd noen som hadde kommet å sagt at de var blitt gravid..men han sa at det var litt vanligere før, for mange år siden! Mamma ble gravid med spiral for 26 år siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå