Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #1 Skrevet 9. september 2013 Dei 2 siste fødsler har jeg hatt smerter på ytre siden på låret på begge sider. Det kjem når rien kommer og varer like lenge som rien varer. Det er det vondaste av fødselen rier er barre bagateller mot det. Er det noen som veit at Epiduraler virker på dei lår smertene ? Vurdere nr 6. Anonymous poster hash: b9da3...9ea
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #2 Skrevet 9. september 2013 Hva skal du med 6 barn?? Epidural bedøver hele kroppen fra hoftene og ned,så det gjør vel det på lårene også... Anonymous poster hash: 7b35c...8c6
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #3 Skrevet 9. september 2013 Elsker barn. Om jeg vil ha 6 er mitt problem. Anonymous poster hash: b9da3...9ea
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #4 Skrevet 9. september 2013 Elsker barn. Om jeg vil ha 6 er mitt problem. Anonymous poster hash: b9da3...9ea Problem faktisk...Ja det er jo en fin måte å se på barn på! Anonymous poster hash: 7b35c...8c6
Nichotine Skrevet 9. september 2013 #5 Skrevet 9. september 2013 Selvfølgelig er det opp til deg om du vil ha 6 barn!!Epidural virket på meg når jeg fikk den til riktig tid.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #6 Skrevet 9. september 2013 Selvfølgelig er det opp til deg om du vil ha 6 barn!! Epidural virket på meg når jeg fikk den til riktig tid. Det var godt å høre. Dei smertene tar over er rier barre ein bagatell. Anonymous poster hash: b9da3...9ea
me_87 Skrevet 9. september 2013 #7 Skrevet 9. september 2013 Jeg fikk epidural å den virket helt fantastisk! Den virket så bra at jeg duppet av imellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå