Musemorbr / Skrevet 10. september 2013 #51 Skrevet 10. september 2013 Farvel Lysbakken, tenkte jeg. Enig i at Siv kunne ha vært litt mindre usjarmerende, men hva hun sa og ikke sa er ikke det viktigste rundt regjeringsskiftet. Det er andre ting å fokusere på nå.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #52 Skrevet 10. september 2013 Dette er det beste som kunne skjedd Norge !! Siv er den eneste som har guts til å si sannheten !! Det er slike mennesker som burde styre et land , ikke veike etterdultere som gir bort alt vi har !!! Anonymous poster hash: f9155...fec
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. september 2013 #53 Skrevet 10. september 2013 Forstår at FrP er storfornøyd, de sitter i stortinget nå, MEN, hun kunne likefremt spart seg for slik kommentar. Blir rett og slett flau på hennes veier, hun står nå i stortinget, og bryter ut med slike kommentarer.. Usmakelig. Jeg er ikke sur for regjerings skifte, jeg er bekymret.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #54 Skrevet 10. september 2013 Dette er det beste som kunne skjedd Norge !!Siv er den eneste som har guts til å si sannheten !!Det er slike mennesker som burde styre et land , ikke veike etterdultere som gir bort alt vi har !!! Anonymous poster hash: f9155...fec Som gir bort alt vi har?! Herregud... Anonymous poster hash: 13e92...774
BareMas Skrevet 10. september 2013 #55 Skrevet 10. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja. Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine. Eller hva? Anonymous poster hash: c57b3...11f Nettopp ! Ser mange drar frem at en ikke kan bli syk eller noe sånn lengre med blå regjering, men dette er jo helt feil. En får jo fremdeles sykepenger og støtte når en trenger det, MEN snylterne og de som tjener mer(nok) på å være hjemme enn i jobb, de kommer til å merke det kanskje . Heldigvis! Anonymous poster hash: bdf61...5e9 Her går det hardt utover kammen, gitt!Her i huset stemte vi på sittende regjering, vi tusler mest rundt på jobb, og det nærmeste vi kommer til "naving" er at vi mottar barnetrygden. Dette er rimelig gjengs blant vår omgangskrets. Basert på mennesker jeg kjenner(les: Facebook), så ser jeg at de som har stemt motsatt for oss(les: FrP), er også de som ikke jobber, og fremstår som lite interessert i jobbing. Nå er dette på ingen måte representativt for det norske samfunn, men har heller ikke inntrykk av disse påstandene om at "sosialistene er de som sitter på rævva og mottar trygd" er særlig representativ heller. Både FrP og ap-velgerne er nok mer nyanserte enn som så! Er det rartman har det inntrykket når mottoet til sosialistene er: yte etter evne få etter behov. Mange i dette landet som ikke yter så veldig mye og som føler de har behov for å motta en hel haug, skal bli deilig å bli kvitt dem!!! Hurra for blått flertall!!!! Endelig et tak på innvandringen, strengere straffer i rettsvesenet, arbeidskrav til trygdede, opprusting av politiet!!! For alt er ikke bare billig sprit og skattekutt, selvom dere røde liker å slenge ut av dere at det er alt vi blå ønsker. Anonymous poster hash: c57b3...11f Ja, som jeg sa, dere blå er som oss røde velgere. Litt mer nyansert enn bare nei til innvandring og ja til billig sprit. Man skal være litt forsiktig med å påstå at alle velgere er sånn og sånn basert på begrenset info, som ofte er hentet fra sosiale medier. Så chill, I'm on your side, selv om vi åpenbart har stemt forskjellig
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #56 Skrevet 10. september 2013 Vulgært og umodent - skikkelig lavpannet Anonymous poster hash: 8f9e0...47a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #57 Skrevet 10. september 2013 Like harry og usmakelig som Jens var under partilederdebatten på lørdag. Mao den ene er ikke bedre enn den andre. Det som synes litt patetisk her inne, er at frem til ikveld har AP velgerne sutret og klaget om at alle må velge AP, og de som ikke gjør det er dumme mm. Nå som de må innse at valget sannsynlig er tapt så blir ordlyden at om ett år blir det regjeringsskifte pga dårlig arbeid hos de blågrønne. Kan dere ikke bare slutte å sutre og innse at flertallet i Norge vil ha et skifte nå, og faktisk respektere at dere er i mindretall. Slutt å syt og bli vokse og innese hva demokrati faktisk er. Norge har valgt, de har valgt den borgelige siden og det må alle leve med! Anonymous poster hash: 2a608...5e2 Jens har ALDRI sunket ned på Siv sitt nivå noen gang. Tenk å sammenligne de to... Men han burde satt det skamdumme neket på plass skikkelig forran det norske folk på partidebattene.. Det har han ikke vert i nærheten av å gjøre fordi han tross alt er en stødig,intelligent og kontrollert leder som ikke lar seg vippe av pinnen av et så UINTELLIGENT menneske som Jensen. Glemmer aldri krokodilletårene hennes da hun for en del år tilbake forsvarte en Frp ordfører da han hadde hatt sex med en 16 åring.. Hun er ikke god. Bare kritiserer sittende regjering og spyr ut SVADA hele tiden. Får oss til å tro at vi har det ille..når vi i realiteten har det best i hele verden. Og folk går rett på limpinnen og faktisk stemmer på denne galskapen.. Anonymous poster hash: 915db...7a0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #58 Skrevet 10. september 2013 Herre Gud for noen idioter dere er! Snakk om å dømme og tro dere er bedre enn alle andre. Stakkers mennesker som må leve rundt dere. Anonymous poster hash: bdf61...5e9 Jøss, hva var problemet ditt sa du....? Anonymous poster hash: 49ef4...180
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #59 Skrevet 10. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja. Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine. Eller hva? Anonymous poster hash: c57b3...11f Kanskje på tide med litt studier så du slipper å avsløre et så lavt kunnskapsnivå ? Anonymous poster hash: 49ef4...180
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #60 Skrevet 10. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 Ja verden er bare svart hvitt... Heia du smarting. Alle som mottar nav stønad er jo utelukkende noen late snyltere.... Får for guds skyld håpe aldri DU eller barna dine får en kronisk sykdom eller får psykiske problem el.l.og dermed blir 100 % ute av stand,selv om viljen er på topp,til å være i lønnet arbeid... Å nei - jeg har aldri mottatt en krone i sosialstønad ever. Men heldigvis evner jeg å forstå at det finnes mange mennesker der ute som ikke er like heldig som meg.. Anonymous poster hash: 915db...7a0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #61 Skrevet 10. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 [/ arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja. Stakkars deg... Slike ufyselige innlegg kan vel bare komme fra en typisk høgre velger. Er i 100% jobb og nesten aldri tid til å være her- så nei føler meg ikke truffet. Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine. Eller hva? Anonymous poster hash: c57b3...11f Anonymous poster hash: 915db...7a0
Gjest Vicky Pollard Skrevet 10. september 2013 #62 Skrevet 10. september 2013 Hun trenger vel å holde den standarden velgerne Hennes foretrekker og synes er " kult" regner jeg med. Men æsssa, bare sørg for å hold dere friske og ha penger på bok så går det så bra atte
Galskapens overhode Skrevet 10. september 2013 #63 Skrevet 10. september 2013 Skamfullt og usmakelig utrop...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #64 Skrevet 10. september 2013 Jens går av :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 DET er trist det... En av verdens beste ledere har vi nettopp kastet..,som takk for at han med stålkontroll over økonomien og en ansvarsfull stødig politikk har løftet nasjonen og velstanden vår ytterligere opp på et nivå ingen andre land i verden har vert. Anonymous poster hash: 915db...7a0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #65 Skrevet 10. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 Ja verden er bare svart hvitt... Heia du smarting. Alle som mottar nav stønad er jo utelukkende noen late snyltere.... Får for guds skyld håpe aldri DU eller barna dine får en kronisk sykdom eller får psykiske problem el.l.og dermed blir 100 % ute av stand,selv om viljen er på topp,til å være i lønnet arbeid... Å nei - jeg har aldri mottatt en krone i sosialstønad ever. Men heldigvis evner jeg å forstå at det finnes mange mennesker der ute som ikke er like heldig som meg.. Anonymous poster hash: 915db...7a0 Nå er det vel litt forskjell på nav snyltere og de som virkelig er syke og fortjener hver kr da, ingen som sa at man ikke skal få hjelp om man virkelig trenger det. Anonymous poster hash: c57b3...11f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #66 Skrevet 10. september 2013 Dette er det beste som kunne skjedd Norge !! Siv er den eneste som har guts til å si sannheten !! Det er slike mennesker som burde styre et land , ikke veike etterdultere som gir bort alt vi har !!! Unskyld meg,men har du noen gang tatt en iq-test...? Det kan være en viss fare for at du må ha hjelp.. Uns Anonymous poster hash: f9155...fec Anonymous poster hash: 915db...7a0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #67 Skrevet 10. september 2013 Dette er det beste som kunne skjedd Norge !! Siv er den eneste som har guts til å si sannheten !! Det er slike mennesker som burde styre et land , ikke veike etterdultere som gir bort alt vi har !!! Unskyld meg,men har du noen gang tatt en iq-test...? Det kan være en viss fare for at du må ha hjelp.. Uns Anonymous poster hash: f9155...fec Anonymous poster hash: 915db...7a0 Ha ha ha,nesten fælt å si det,men tror du skal holde sengen ved neste valg... ;-) Trøste og bære hvordan skal det gå... Anonymous poster hash: 915db...7a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå