Mrs. Kaizer Skrevet 9. september 2013 Forfatter #26 Skrevet 9. september 2013 Noen som er sure fordi de rødgrønne taper eller? Klart dama er glad for de kommer i regjering for første gang.. Er jo dette de har jobbet for i maaange år. Er ikke du glad når du gjør det bra på jobb? Sur er ikke det rette ordet, BEKYMRA derimot... Anonymous poster hash: 64140...f28 Ja, ja alt var ikke rosenrødt med Jens og co heller da. Nå er det på tide å la andre få prøve seg.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #27 Skrevet 9. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja. Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine. Eller hva? Anonymous poster hash: c57b3...11f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #28 Skrevet 9. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja. Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine. Eller hva? Anonymous poster hash: c57b3...11f Hehe, enig! Anonymous poster hash: af0ac...224
ulydia Skrevet 9. september 2013 #29 Skrevet 9. september 2013 Herre Gud for noen idioter dere er! Snakk om å dømme og tro dere er bedre enn alle andre. Stakkers mennesker som må leve rundt dere. Anonymous poster hash: bdf61...5e9 Så var det det med å kaste stein i glashus, då...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #30 Skrevet 9. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja. Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine. Eller hva? Anonymous poster hash: c57b3...11f Nettopp ! Ser mange drar frem at en ikke kan bli syk eller noe sånn lengre med blå regjering, men dette er jo helt feil. En får jo fremdeles sykepenger og støtte når en trenger det, MEN snylterne og de som tjener mer(nok) på å være hjemme enn i jobb, de kommer til å merke det kanskje . Heldigvis! Anonymous poster hash: bdf61...5e9
Gjest Hercule Poirot Skrevet 9. september 2013 #31 Skrevet 9. september 2013 Sur over valgresultatet er jeg ikke, men oppriktig bekymra.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #32 Skrevet 9. september 2013 Sur over valgresultatet er jeg ikke, men oppriktig bekymra. Man skal ikke ta bekymringene på forskudd, det kommer det ingenting godt ut av! Anonymous poster hash: af0ac...224
granatepla Skrevet 9. september 2013 #33 Skrevet 9. september 2013 Og hun har brukt hele valgkampen på å kalle andre arrogante. ..
Dailis Skrevet 9. september 2013 #34 Skrevet 9. september 2013 Bare rister på hodet av hele dama. Jeg gruer meg til å se henne i regjering.....
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #35 Skrevet 9. september 2013 Jens går av :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #36 Skrevet 9. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja. Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine. Eller hva? Anonymous poster hash: c57b3...11f Det er vel vist at FrP er det partiet som har flest velgere utenfor arbeidslivet, er det ikke? Det er vel også vist at et stort antall av dem som har lang utdannelse fra universitetet stemmer, sosialistisk, er det ikke? Jeg har et kjent nick, har ca 60 timers arbeidsuke, lang utdanning, tjener godt. OG stemmer AP. Det hadde du ikke trodd vel? Anonymous poster hash: 624e1...b0b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #37 Skrevet 9. september 2013 Partiet ser ut til å miste et tosifret antall stortingsrepresentanter. Så hvis man skal ta hensyn til velgerne, så bør hun jo tone seg ned. Det er slett ikke hun som har folkets tillit, det er Erna. Anonymous poster hash: 624e1...b0b
skjotta Skrevet 9. september 2013 #38 Skrevet 9. september 2013 Siv Jensen er show dame. hun vet hva velgerene i salen forventer og vil ha og hun leverer. jeg stemmer ikke FRP og er ikke noen ihuga Siv Jensen fan, men synes der står respekt av å være seg selv lik. hun er ikke noen sau i hvertfall ;-) jeg tror sterkt på mangfoldet i alle retninger, så jeg tror at ett regjeringsskifte er på sin plass nå. i all ærlighet tror jeg ikke vi kommer til å se de heeeelt vanvittige endringene... AP har fortsatt mye makt og kommer til å holde ei hånd på tøylene fortsatt, men kanskje de ristes litt nå, og kommer enda sterkere tilbake ved neste valg? se hva ett nederlag har gjort for Høyre? man må av og til tape for å yte sitt ytterste for å vinne.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #39 Skrevet 9. september 2013 I motsetning til Siv Jensen klarte ihvertfall Jens Stoltenberg å holde en intelligent og ydmyk tale... Siv Jensen var som vanlig litt brautende og arrogant. Jeg klare virkelig ikke å ta den dama seriøst. Ble rett og slett flau. Erna Solberg derimot, har jeg både sans og respekt for (nei, stemmer ikke høyre...ikke Ap heller...) Anonymous poster hash: e4aa6...d59
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #40 Skrevet 9. september 2013 Det er det verste jeg har sett.. Anonymous poster hash: 41f4e...915
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #41 Skrevet 9. september 2013 Hun har jo allerede begynt å unnskylde seg for alt de ikke kommer til å få gjennomslag for. Jeg kjenner ikke alle som stemmer FRP, men jeg kjenner noen. Tror det kommer som et sjokk for de nå etter valget at politikk handler om å gi og ta når man skal sitte i en samarbeidsregjering. Jeg er rimelig trygg på at ved neste valg er frp nede ved sperregrensa, pga at de er et populistisk parti som kan samle stemmer over enkelt saker, men som ikke har velgere som fatter hva det innebærer å sitte i regjering. I tilegg har de så mange løse kanoner som kommer til å kjøre idiotiske soloutspill. Siv skjønner politikk, selv om den tale kanskje var litt vel show, men heldigvis er det få andre i frp av hennes kaliber. Anonymous poster hash: bcf87...935
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #42 Skrevet 9. september 2013 Smålig Anonymous poster hash: a183a...83d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #43 Skrevet 9. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja.Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine.Eller hva?Anonymous poster hash: c57b3...11f Det er vel vist at FrP er det partiet som har flest velgere utenfor arbeidslivet, er det ikke? Det er vel også vist at et stort antall av dem som har lang utdannelse fra universitetet stemmer, sosialistisk, er det ikke? Jeg har et kjent nick, har ca 60 timers arbeidsuke, lang utdanning, tjener godt. OG stemmer AP. Det hadde du ikke trodd vel? Anonymous poster hash: 624e1...b0b Men ignorant er du? At baneheia morderne har fått så lav straff at de snart er ute på gata, det spiller ingen rolle så lenge vi får beholde trygden. Så mye for likeverd!! Veike sosialister.... Anonymous poster hash: c57b3...11f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #45 Skrevet 9. september 2013 For en smakløs dame. Aldri hatt noe imot henne og syns hun har fronta en god valgkamp, men den talen der... Ugh... Hadde hun hatt den for to dager siden hadde de vært nede ved sperregrensa. Makan til usympatisk og barnslig kvinnemenneske! Hun kan i det minste ha litt respekt for den jobben jens har gjort, om ikke annet. Hilsen krf stemmer. Anonymous poster hash: b7c95...2bd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2013 #46 Skrevet 9. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja. Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine. Eller hva? Anonymous poster hash: c57b3...11f Mange hjemmeværende som stemmer Frp, fordi de tror de får mer penger da. Anonymous poster hash: 2c89a...7b8
BareMas Skrevet 9. september 2013 #47 Skrevet 9. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja. Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine. Eller hva? Anonymous poster hash: c57b3...11f Nettopp ! Ser mange drar frem at en ikke kan bli syk eller noe sånn lengre med blå regjering, men dette er jo helt feil. En får jo fremdeles sykepenger og støtte når en trenger det, MEN snylterne og de som tjener mer(nok) på å være hjemme enn i jobb, de kommer til å merke det kanskje . Heldigvis! Anonymous poster hash: bdf61...5e9 Her går det hardt utover kammen, gitt! Her i huset stemte vi på sittende regjering, vi tusler mest rundt på jobb, og det nærmeste vi kommer til "naving" er at vi mottar barnetrygden. Dette er rimelig gjengs blant vår omgangskrets. Basert på mennesker jeg kjenner(les: Facebook), så ser jeg at de som har stemt motsatt for oss(les: FrP), er også de som ikke jobber, og fremstår som lite interessert i jobbing. Nå er dette på ingen måte representativt for det norske samfunn, men har heller ikke inntrykk av disse påstandene om at "sosialistene er de som sitter på rævva og mottar trygd" er særlig representativ heller. Både FrP og ap-velgerne er nok mer nyanserte enn som så!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #48 Skrevet 10. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja. Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine. Eller hva? Anonymous poster hash: c57b3...11f Nettopp ! Ser mange drar frem at en ikke kan bli syk eller noe sånn lengre med blå regjering, men dette er jo helt feil. En får jo fremdeles sykepenger og støtte når en trenger det, MEN snylterne og de som tjener mer(nok) på å være hjemme enn i jobb, de kommer til å merke det kanskje . Heldigvis! Anonymous poster hash: bdf61...5e9 Her går det hardt utover kammen, gitt!Her i huset stemte vi på sittende regjering, vi tusler mest rundt på jobb, og det nærmeste vi kommer til "naving" er at vi mottar barnetrygden. Dette er rimelig gjengs blant vår omgangskrets. Basert på mennesker jeg kjenner(les: Facebook), så ser jeg at de som har stemt motsatt for oss(les: FrP), er også de som ikke jobber, og fremstår som lite interessert i jobbing. Nå er dette på ingen måte representativt for det norske samfunn, men har heller ikke inntrykk av disse påstandene om at "sosialistene er de som sitter på rævva og mottar trygd" er særlig representativ heller. Både FrP og ap-velgerne er nok mer nyanserte enn som så! Er det rartman har det inntrykket når mottoet til sosialistene er: yte etter evne få etter behov. Mange i dette landet som ikke yter så veldig mye og som føler de har behov for å motta en hel haug, skal bli deilig å bli kvitt dem!!! Hurra for blått flertall!!!! Endelig et tak på innvandringen, strengere straffer i rettsvesenet, arbeidskrav til trygdede, opprusting av politiet!!! For alt er ikke bare billig sprit og skattekutt, selvom dere røde liker å slenge ut av dere at det er alt vi blå ønsker. Anonymous poster hash: c57b3...11f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2013 #49 Skrevet 10. september 2013 Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D Anonymous poster hash: bdf61...5e9 arbeidsplikt for de trygdede er nok en stooor kamel å svelge for mange hjemmeværende late DIBdamer ja. Pussig det at alle de kjente nickene her inne som har mange tusen innlegg er sosialister, de går vel hjemme å surrer hele gjengen på statens regning -klart de må stemme på jensebass for å verne om pengene sine. Eller hva? Anonymous poster hash: c57b3...11f Mange hjemmeværende som stemmer Frp, fordi de tror de får mer penger da. Anonymous poster hash: 2c89a...7b8 Hvorfor tror de det?? Jeg vet jo ikke hva alle venner på facebook stemmer, men kun to av mine (litt for mange) facebookvenner har åpent støttet FrP i dette valget. Ingen av disse er i jobb. Lurer imidlertid på om det er mange som stemmer FrP i det skjulte, valgresultatet tyde ihvertfall på dette... Anonymous poster hash: a53c2...bc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå