Gå til innhold

Morna Jens, roper Siv Jensen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff og huff for ei usympatisk dame. Jeg tenker at det ikke er så lenge til vi sier "hei igjen Jens" jeg da.

Skrevet

Virkelig harry. :wacko:  Hun bør begynne å tenke litt gjennom hvilken posisjon hun faktisk har nå. 

Skrevet

Ikke helt min smak gitt.... Harry er vel ordet ja.

Anonymous poster hash: 38363...aad
Skrevet

Kjenner jeg blir forbanna kvalm av hele dama. Hun MISTER mandater,men oppfører seg som om hun er den neste statsministeren.

Anonymous poster hash: 64140...f28
Skrevet

Ja litt harry, men de er nå Harry hele gjengen. Siv Jensen er ei sabla tøff dame, alltid hatt sansen for henne, men akkurat den "Morna Jens" var litt teit :-) men whatever, høy stemning på alle valgvakene, så folk har vel lyst å rope litt av hvert :-)

Anonymous poster hash: 9c6ee...101

Skrevet

Det skrev ei jeg kjenner på facebook tidlig i dag også

Anonymous poster hash: 3cbaf...ea7
Skrevet

Herre Gud for noen idioter dere er! Snakk om å dømme og tro dere er bedre enn alle andre. Stakkers mennesker som må leve rundt dere.

Anonymous poster hash: bdf61...5e9

Skrevet

Kult!!

Vel..... "Kult" er blant de siste adjektivene jeg vil bruke om den dama.

Når det er sagt ser jeg for meg at de neste fire årene kan bli interessante, i mangel av et bedre ord. Spennende å se hvordan de skal få gjennomført alt det som er så lett å love når man sitter i opposisjon.

Skrevet

*Spy*

Anonymous poster hash: 7f9cf...328
Skrevet

22.42, det er jo fordi FrP kommer i regjering for første gang nå, det er derfor de er så fornøyde. Alle partilederne er glade når valget går godt!

Anonymous poster hash: 9c6ee...101

Skrevet

Takk til de som stemte blått............

Anonymous poster hash: 8bcd5...6a5

Skrevet

Jeg stemmer ikke FrP, men dama er jo faktisk ganske tøff.

Anonymous poster hash: af0ac...224

Skrevet

Noen som er sure fordi de rødgrønne taper eller?

Klart dama er glad for de kommer i regjering for første gang.. Er jo dette de har jobbet for i maaange år. Er ikke du glad når du gjør det bra på jobb?

Skrevet

Like harry og usmakelig som Jens var under partilederdebatten på lørdag. Mao den ene er ikke bedre enn den andre.

Det som synes litt patetisk her inne, er at frem til ikveld har AP velgerne sutret og klaget om at alle må velge AP, og de som ikke gjør det er dumme mm. Nå som de må innse at valget sannsynlig er tapt så blir ordlyden at om ett år blir det regjeringsskifte pga dårlig arbeid hos de blågrønne.

Kan dere ikke bare slutte å sutre og innse at flertallet i Norge vil ha et skifte nå, og faktisk respektere at dere er i mindretall. Slutt å syt og bli vokse og innese hva demokrati faktisk er. Norge har valgt, de har valgt den borgelige siden og det må alle leve med! 

Anonymous poster hash: 2a608...5e2
Skrevet

Noen som er sure fordi de rødgrønne taper eller?

Klart dama er glad for de kommer i regjering for første gang.. Er jo dette de har jobbet for i maaange år. Er ikke du glad når du gjør det bra på jobb?

Sur er ikke det rette ordet, BEKYMRA derimot...

Anonymous poster hash: 64140...f28

Skrevet

Den dama er så ekkel (og ikke fordi jeg stemmer et annet parti), men hun er rett og slett så kvalmende ekkel at jeg skjønner ikke hvordan folk kan like den dama. Alle de andre partilederne har mer substans enn den dama. Alle de andre partilederne er helt ok, men Siv Jensen... hun er diktatortypen.  Den som alle slikker ræva til, men tilslutt ender opp med å få en tupp i ræva selv.   

Anonymous poster hash: 24e04...9d4
Skrevet

Det er nok snylterne som er redde for dette valget. Under Jens så strømmer pengene inn uten at de trenger å gjøre noe, mens om noen år så må de kanskje jobbe for pengene. Krise altså. At de faktisk må gi for å få. KRISE! Yeah right :-P heia de blå :-D

Anonymous poster hash: bdf61...5e9

Skrevet

Uansett, Jens er fortsatt vinneren. Arbeiderpartiet er fortsatt partiet med størst oppslutning og godt er det!  :)

Anonymous poster hash: 24e04...9d4
Skrevet

Like harry og usmakelig som Jens var under partilederdebatten på lørdag. Mao den ene er ikke bedre enn den andre.

Det som synes litt patetisk her inne, er at frem til ikveld har AP velgerne sutret og klaget om at alle må velge AP, og de som ikke gjør det er dumme mm. Nå som de må innse at valget sannsynlig er tapt så blir ordlyden at om ett år blir det regjeringsskifte pga dårlig arbeid hos de blågrønne.

Kan dere ikke bare slutte å sutre og innse at flertallet i Norge vil ha et skifte nå, og faktisk respektere at dere er i mindretall. Slutt å syt og bli vokse og innese hva demokrati faktisk er. Norge har valgt, de har valgt den borgelige siden og det må alle leve med!

Anonymous poster hash: 2a608...5e2

Bravo!!!!
Skrevet

Landet har valgt og det må man forholde seg til. Hvis den som sikter etter en av de viktigste posisjonene i samfunnet ikke har mer fornuftige ting å si enn "Morna Jens", da gleder jeg meg til de kommende fire årene. Er enig i at interessant er et greit ord. Hun kunne valgt å bevise at hun tar dette på alvor, at hun gleder seg til det hun skal i gang med. I stedet velger hun å si at det er noe hun har gledet seg veldig til lenge og det er altså å si erta berta. Interessant!

Anonymous poster hash: 624e1...b0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...